30 јули, 2014

Радио

15

Еве неколку едноставни вежби кои ќе ви помогнат брзо да се доведете во форма и да ги затегнете стомачните мускули.

1. Легнете на под странично, потпирајќи се на лактот. Нозете држете ги собрани и подигнете ги колковите од под 30 – 4 сек. Повторете ја оваа вежба неколку пати.

2. Легнете на грб со колената свиени и стапалата, потполно потпрени на подот. Рацете држете ги зад главата, па подигнете ја главата, вратот и рамената, а потоа користејќи ги стомачните мускули подигнете го телото додека коленото не дојде челото. Застанете две секунди, а потоа полека вратете се во почетна положба. Повторете барем 10 пати.

3. Легнете на грб со рацете и дланките надоле. Подигнете ги споени нозете до 45 степени од подот. Спуштете ги нозете и без застанување повторно подигнете ги. Кога нозете ќе ви дојдат во горна положба, воздивнете, а додека ги спуштате нозете издишете.

Остави коментар

Почетна // живот // здравје // Топ вежби за секси стомак
Горе