Дестинации кои се прославија поради филмови, серии и музички видеа!

28 ноември, 2020
4825030675fc10209d9fef271979759_691x460


Понекогаш е потребно само музичко видео, серија или филм за некоја локација одеднаш да го изгуби своето спокојство и да стане популарна и преплавена од обожаватели. Успехот во медиумите обично многу влијае на популарноста на дестинацијата. Позитивната страна е секако економската корист, но тука е и лошата страна, односно еколошката штета што ја предизвикува масовниот туризам. Денес, се осврнуваме на три дестинации кои станаа култни туристички локации благодарение на најголемиот дел од медиумите.


Чернобил – туризмот цветаше по серијата

Чернобил, кој имаше само 70.000 посетители во 2018 година, стана врвна дестинација кон средината на 2019 година благодарение на мини-серијата. Триесет и три години по нуклеарната катастрофа, љубопитните туристи сè уште брзаат да ја посетат озлогласената украинска централа и блискиот град на духови Припјат. По големиот успех на серијата, резервациите се зголемија за 40%. Посетите се достапни локално за околу 100 американски долари по лице.


Дубровник – Кралската престолнина

Дубровник, кој секоја година го посетуваат 1,3 милиони посетители, веќе е преплавен со стотици крузери. Сепак, сега љубителите на култната серија „Игра на тронови“ се собираат во градот. Првата сезона беше снимена во Малта, но, по спорот со властите – кои ја критикуваа одлуката на продукцијата да истурат песок на заштитено место, снимањето се пресели во хрватски град.


Лувр – Бијонсе ја привлече публиката

Кога им ги дал своите простории на познатата пејачка и нејзиниот сопруг, раперот Џеј Зи, да снимат спот за нивната заедничка песна , Лувр го подмлади својот имиџ. Од неговото лансирање во јуни 2018 година, шестминутниот клип има околу 180 милиони прегледи. Веднаш после тоа, Лувр ја искористи можноста да започне едно и полчасовна турнеја што поврзува 17 дела претставени во песната.