Дали Старбакс ќе се коцка со пиво и вино?

26 октомври, 2010

Во обид да се остане во чекор со времето и потрошувачите, 40 годишниот кафетериски гигант може да почне да продава алкохол. Директорите на компанијата започнале тестирање во преработен и редизајниран маркетинг пристап на една локација во Сиетел. Тест продавницата, е со цел да се генерираат повеќе бизниси после 2 часот на пладне, каде ќе се служи пиво, вино и гурмански деликатеси од локални готвачи. Некои скептици велат дека е ова преголем ризик за синџирот кој помина четри декати во градење на моќен и препознатлив бренд. Други пак велат дека ова е одличен бизнис потег и голема стратегија за развој на нова работа во бизнисот. Додавањето на алкохол во мениот на Старбакс ќе ги зголеми нивните ноќни приходи кои во моментов се практично ништо.