Принцови на столетието, “Porsche” – 3 дел

21 јули, 20110
naslovna

Во октомври, 2008-та, Porschе најави намера да го зголеми својот удел во VW AG до 75% за време на 2009 година и на 7-ми јануари 2009, акциите на Porsche во VW се зголемија до 50.76%. Потегот на Porsche автоматски предизвика лицитирање на Scania AB, бидејќи VW AG, веќе поседуваше контролирачка позиција кај шведскиот производител на камиони. Како што Porsche немаше стратешки интерес во компанијата, на 19-ти јануари, тие понудија минимум цена за тоа превземање. Porsche SE поседуваше 50.8% од VW групацијата од 5 јануари 2009-та и изјави дека има планови да го зголеми делот до 75% пред крајот на 2009 година и со тоа ниво парите на VW AG би легнувале на сметка на Porsche.


До март 2009-та, Porsche SE целеше кон првиот и единствен до тогаш рејтинг на кредит од американските рејтинг агенции Standard & Poor’s и Moody’s. Во неговите напори да добие мнозински закуп во VW AG, Porsche изгради голем долг, од даноци според секои големи профити од опциите на VW AG. До јули 2009 година, Porsche се соочи со долгови преку 10 билиони евра. Супервизорскиот Одбор на Porsche конечно се согласи за повеќе спогодби со кои Qatar Investment Authority ќе инјектира голема количина на капитал и Porsche би се споил со Volkswagen групацијата. На 23 јули, 2009 година, Мајкл Махт беше назначен за генерален извршен директор, во замена на Венделин Видкинг, кој се очекуваше да земе компензациски пакет од 50 милиони евра.


Во јули 2010, година Porsche го назначи менаџерот на Volkswagen, Матиас Мулер за генерален извршен директор, преместувајќи го Мајкл Мауер на друга менаџерска позиција во Volkswagen AG.
Во мај, 2011 година, Porsche од Северна Америка најави планови за трошоци од 80 до 100 билиони долари, но ќе добие само 15 милиони долари во економски стимуланси – за да ги преместат северно американската централа од Сенди Спрингс, предградие на Атланта, во Аеротрополис, Атланта. Новата централа ќе вклучи нови канцеларии и тест патека.
Главната централа и фабрика се лоцирани во Цуфенхаузен, област во Штутгарт, но моделите Cayenne и Panamera се произведувани во Лајпциг, Германија и делови за теренците се составувани во фабриката на Volkswagen Touareg во Братислава, Словачка. Производството на Boxster и Cayman беше надминато во Valmet Automotive во Финска од 1997 до 2011 година, по што друштвото се премести во Штутгарт.


Компанијата беше многу успешна во скоро време и секако тврди дека го има најголемиот профит по продадена единица, од сите автомобилски компании во светот.

Модели:

356; 911 coupe, targa и cabriolet; 912; 914; 924; 928 grand tourer; 930; 944; 959; 968; Boxster roadster; Cayman coupe; Cayenne SUV; Carrera GT; Panamera.

Специјални тркачки модели:

64; 360 Cisitalia; 550 Spyder; 718; 787; 804; 904; 906; 907; 908; 909 Bergspyder; 910; 917; 934; 935; 936; 956; 961; 962; Porsche-March 89P; WSC-95 / LMP1-98; LMP2000; RS Spyder (9R6).

Прототипови и концептуални автомобили:

Porsche Boxster; Porsche 114; Porsche 356/1; Porsche 695 (911 prototype); Porsche 901 (911 prototype); Porsche 916 (flat-6 914); Porsche 918 Spyder; Porsche 942; Porsche 959 Prototype; Porsche 969; Porsche 989; Porsche Boxster concept; Porsche C88; Porsche Cajun; Porsche Panamericana.

Хибридни и електрични возила

Во 2010, Porsche го лансираше Cayenne Hybrid и ја најави Panamera Hybrid. Концептот 918 Spyder исто така се карактеризира со хибриден систем. Постоеја шпекулации дека Porsche планира електрична верзија на Porsche 911 моделот, но сеуште не е ништо формално објавено.

Мотори за авиони

Porsche’s PFM 3200 е шест цилиндричен, хоризонтално поставен мотор со воздушно ладење развиен од моторот на моделот на Porsche – 911. PFM значи Porsche-Flugmotoren, односно Porsche – мотори за летање.
Исто така во 1950 година, европските авиони од лесна категорија, користеа адаптирани мотори од Porsche 356, Volkswagen “Буба”. Во периодот помеѓу 1957 и 1963 година, Porsche има произведено серии од авионски мотори – Porsche 678. Овие релативно мали мотори биле од 1.6 литри со коњски сили од 55 до 70, во зависност од верзијата.

Репутација

Според анкетата направена во мај 2006 година, Porsche беше награден со титула за најпрестижен автомобилски бренд од страна на Luxury Institute, во Њујорк. Анкетата била спроведена во 500 домови со годишен бруто приход од најмалку 200,000 долари и нето вредност од најмалку 720,000 долари.
Porsche беше награден во 2006-та, 2009-та и 2010-та година со J.D. Power and Associates награда за највисоко-рангирано име за квалитет кај автомобилските брендови.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *