12 декември, 2017

Радио

Сите ние сакаме да имаме убаво тело и витка фигура, но сепак голем број од нас воопшто не сакаат да слушнат за секојдневно вежбање или откажување од омилените грицки и благо.

Доколку и вие спаѓате во оваа група луѓе, а секојдневно внесувате поголема доза на калории од таа која му е потребnа на вашето тело, применете ги следните начини кои ќе ви помогнат како полесно да го намалите внесот на калории или како побрзо да ги согорите истите.

1. Седење на топка

Заменете го столчете за седење со топка за пилатес. Секое од движењата кои ќе ги правите ќе му користи на телото бидејќи ќе ги активира мускулите на задникот и нозете. На овој начин ќе потрошите околу 260 внесени калории.

2. Гума за џвакање

Многу често се случува да чувствуваме потреба за јадење не бидејќи сме гладни туку едноставно бидејќи ни е досадно. Непотребното внесување храна можете да го намалите со земањето гума за џвакање секогаш кога ќе почувствувате потреба за јадење само 1 час после ручекот.

3. Секс

Колку и да изгледа апсурдно, сексот е одличен начин за трошење на калориите. Секако ако сакате да согорите повеќе калории практикувајте пози кои бараат поголема физичка активност.

4. Зачини

Освен што му даваат одличен вкус на јадењето, зачините овозможуваат побрзо трошење на калориите. Спроведените истражувања покажале дека храната со зачини може да го забрза согорувањето на калориите дури за 25%.

5. Одмор

Иако изгледа малку чудно, одморот и релаксацијата се многу важни доколку сакате да се ослободите од вишокот калории. Научниците докажале дека жените кои се под стрес секојдневно внесуваат 100 калории повеќе од жените кои се смирени.

6. Пешачење

Пешачењето по 20 минути на ден ќе направи од вас многу поздрава и позадоволна личност. Сепак ако тоа ви е тешко обидете се барем да пешачите до блиската продавница наместо да одите со кола.

Остави коментар

Почетна // Спорт // 6 начини на согорување калории за сите мрзливи личности
Горе