Зготвен или сиров: во која форма е најдобро да се јаде зеленчук?

25 јули, 2018
z3

Не е тајна дека зеленчукот е важен дел од здравата исхрана. Но, како правилно да јадеш зеленчук за да имаш многу корист?

Дали зеленчукот е поздрав зготвен или сиров – вечно прашање кое нема јасен одговор. Но вистината е во деталите. Така да, сировиот и варен зеленчук може позитивно да влијае на нашето тело, и тука е и докази.

Согорува повеќе калории

Факт е дека кога консумираме сирова храна – телото согорува повеќе калории. Но, кога ја подготвуваме храната и готвевме зеленчук, му помагаме на нашето тело во процесот на варење.

Повеќе корисни супстанции

Не е тајна дека процесот на готвење ги уништува сите најважни супстанции и минерали во составот на зеленчукот. Затоа што повеќе треба да се јаде сиров зеленчук.

Повеќе антиоксиданси

Изненадувачки, но вистинито. Со готвење на зеленчукот се зголемува нивото на природни антиоксиданси. Значи, домашниот сос е многу подобар од сировиот патлиџан – има повеќе витамин C. Краткото готвење испушта корисни компоненти на витаминот B6 во брокулата, зелката и аспарагусот.

Како да јадете зеленчук?

Дури и сега, не можевме да донесеме правилен заклучок за тоа како е најдобро да се јаде зеленчукот. Но одговорот е едноставен. Зеленчукот треба да се јаде во било која форма. Ние би рекле дека ова е прашање на вкус и вашите преференции.