16 октомври, 2019

Радио

Боровинките се најздрави за јадење свежи, што значи дека сега е најдобро време да уживате во ова овошје.
 
Неколку неодамна објавени студии ги потврдија здравствените својства на боровинките, вкусно овошје, примамливата сино-виолетова боја, чија сезона е сега.
Споредено со другите овошја, боровинките имаат најголема количина на антиоксиданти и други фитохемикалии кои го намалуваат притисокот, ја подобруваат меморијата, ги намалуваат воспалителните процеси во организмот и го забавуваат стареењето, односно нè прават здрави и природно стари.
Резултатите од неколку студии на оваа тема покажаа дека чаша боровинки на ден помага во намалување на  притисок, а благодарение на антоцијанинот, флавоноид кој му дава боја на боровинки, ги зачувува и крвните садови.
 Покрај тоа, боровинките  ја зголемуваат меморијата кај постарите лица. 
И ова не е крај. Редовното консумирање на боровинки го ублажува воспалението во организмот и со тоа се спречува развојот на хронични заболувања. 
Бидејќи имаат низок гликемиски индекс, богат со витамин Ц и растителни влакна, тие се исто така добар избор за дијабетичари.
 Боровинките се најздрави за јадење свежи, што значи дека сега е најдобро време да уживате во оваа овошје. Но, тие се исто така хранливи и замрзнати, така што се достапни во текот на целата година.
Можете да ги консумирате на безброј начини. Ставете ги во пити и колачи - тие се совршено за облекување на cheesecake, но исто така може да направете вкусен сос. 

Можете да ставите боровинки во пијалаци, јогурт или да ги направите џем.

Остави коментар

Почетна // живот // Колку често јадете боровинки? Токму сад со ова овошје може да има добар ефект врз вашето здравје
Горе