20 октомври, 2019

Радио

До неодамна, само луѓето со тешки и неизлечиви заболувања беа заинтересирани за јадење необработена храна. Како и да е, денес се поголем број на луѓе во светот се свртуваат кон вакво мени со цел да го зачуваат здравјето.

Холивудскиот тренд, но и растот на карцином и автоимуни заболувања, секако придонеле за зголемениот интерес за оваа диета, која се заснова на консумирање овошје, зеленчук, житарици, мешунки, семе, алги, сушено овошје во термички нетретирана форма.

Готвењето храна уништува вредни ензими кои предизвикуваат многу процеси во организмот. Суровата храна се заснова на теоријата дека термичката обработка на температури над 50 Целзиусови степени уништува вредни ензими, кои се неопходни за правилно функционирање на организмот.

Исхраната на едно лице треба да се заснова на 80% основна и 20% кисела храна, со што ќе се постигне соодветна pH рамнотежа. Основната храна ги вклучува сите видови овошје, освен брусница и боровинки, свеж зеленчук, просо, киноа, бадеми, жолчки од јајца, чаеви, мед, маслиново масло, сушено грозје, билки и зачини …

Топлинската обработка ги уништува ензимите на храна, предизвикувајќи телото да ги лачи, што предизвикува општо нарушување во организмот и создава предуслови за развој на многу болести.

Со консумирање на непреработена храна, човекот го снабдува своето тело со хлорофил, кој има хемиска структура слична на црвените крвни зрнца и е транспортер на кислород. Готвење растителна храна резултира во драматично губење на скапоцен хлорофил. Значи, храната што ја јадеме може да ни обезбеди или лиши од кислород.

Покрај уништувањето на ензимите со готвење, зготвената храна е исто така лишена од витамин Ц чувствителен на топлина. Протеините за готвење исто така губат голем дел од нивната вредност. Телото е во состојба да ги вари како такви само во површинскиот слој, а остатокот е исфрлен од телото како отпаден материјал.

Готвењето исто така губи голема количина минерали: железо, калциум, јод и магнезиум едноставно „испаруваат“ од тенџерето. Најголем проблем се јавува кога греењето на маснотиите и маслата, кои веќе се оштетени при индустриска обработка и на високи температури стануваат карциномни и го промовираат развојот на кардиоваскуларни заболувања.

Факт е дека здравјето и виталноста во голема мерка зависат од тоа што јадеме. Префрлањето на овој вид диета се очекува да ги револуционизира промените во здравствениот статус, чувствата и изгледот: зголемена енергија, подобро расположение, подобра концентрација, сензорен фокус, губење на тежината и елиминација на целулит, оптимален крвен притисок, нормализирање на нивото на холестерол во крвта, редовно столче, почиста лекување на кожата, мигрена, подобрување на состојбата на ‘рбетот и зглобовите и многу повеќе, вклучувајќи помалку миење садови, заштеда на време, електрична енергија и пари.

Остави коментар

Почетна // живот // Дали знаете кои се придобивките од сировата храна?
Горе