19 ноември, 2019

Радио

Кога вечер сакате нешто да грицкате, или да јадете парче торта и покрај тоа што навистина не сте гладни, наместо да се препуштите во тоа, обидете се со некои од овие техники кои ќе ви помогнат да бидете гладни, да спречите прејадување и да избегнете јадење нездрава храна.

1. Здрав појадок ќе обезбеди ситост до ручек. Само проверете дали вашиот појадок е навистина здрав.

2. Јадете шест мали оброци на ден за да спречите гладување и прејадување. И избегнувајте слатки.

3. Кога се чувствувате гладни, посетете здрави грицки како овошје и зеленчук, ореви, јогурт и житарки.

4. Пијте многу течност, околу два литри вода на ден. На овој начин нема да мешате жед и глад.

5. Зафатете ги рацете. Започнете со чистење на домот, цртање, плетење или капчиња.

6. Вежбање. Редовната физичка активност ја зголемува волјата. Дали кардио вежби и тренинг со тежина.

7. Скокање. Иако звучи чудно, истражувањата покажаа дека скокањето ја намалува гладта.

8. Гума за џвакање, исто така, се покажа како ефикасен метод. Сепак, избегнувајте го ако имате чувствителен стомак затоа што џвакањето го промовира лачењето на желудочната киселина.

9. Јадете салата или супа. Ова ќе ви го наполни стомакот и ќе ве натера да се чувствувате сити.

10. Избегнувајте брза храна и едноставни шеќери кои водат до ненадеен скок на нивото на шеќер во крвта и подеднакво ненадејно опаѓање, што предизвикува глад.

Остави коментар

Почетна // живот // Со овие совети лесно можете да ја излажете гладта
Горе