Сериозен играч: Нов фаворит на фудбалери и старлети пристигнува од Кореја и ја прави конкуренцијата замислена

22 мај, 2020
Naslovna

Скоро секоја година се појавува автомобил зад кој „се вртат главите“. Не, не мислиме на луксузни, егзотични или супер-спортски „машини“ од Кан Кроата, Беверли Хилс или улиците на Дубаи …

Тоа се автомобилите, без оглед на класата, за кои купувачите се претвораат во неверување заради сè што нудат со парите за кои се продаваат, додека конкуренцијата ги гледа во неверување, поттајќи се до самата помисла за тоа колку од пазарната торта ќе ги раскине.

И според сè што може да се научи од професионалните медиуми во изминатите неколку месеци, Genesis GV80 би можел да биде само еден од таквите автомобили.

Станува збор за нов голем луксузен SUV модел, кој доаѓа од Јужна Кореја, и прв ваков автомобил под брендот Genesis, бидејќи Hyundai го формираше Genesis Motor кон крајот на 2015 година како посебен бренд на луксузни возила.

Genesis GV80, наводно, е креирана на иницијатива на претставниците на марката во САД, кои веќе долго време лобираа на производителот за да испорача голем луксузен теренец на пазарот. Автомобилот беше претставен кон средината на јануари, а вирусот корона донекаде го одложи почетокот на продажбата, но тоа не ги спречи американските купувачи да порачаат повеќе од 10.000 парчиња досега, иако продажбата сè уште не започна.

Genesis GV80 е луксузен теренец, сличен по големина и класа со сериите на BMW X5, моделите на Mercedes-Benz GLE и Audi Q7, за кој најзаслуѓен е Лук Донкерволке, поранешен директор за дизајн во Volkswagen, Bentley, Lamborghini и Audi кој работи во Хјундаи во последните пет години.

Се одликува со голема хромирана предна решетка, препознатлива од другите модели на Genesis, за кои Донкерволке неодамна изјави дека само ќе стане „единствена и најпрепознатлива обврска за дизајнот на Genesis“.

Зад овие маски, а под хаубата GV80, во основната верзија се крие четирицилиндричен турбо – бензинец со волумен од 2,5 литри, со 304 коњски сили и вртежен момент од 422Nm. Во понудата ќе бидат опфатени и поголеми и помоќни „шест“, поточно 3,5-литарски V6, како и турбо-бензински мотор со 380 „коњски сили“ и 530 Nm вртежен момент. Во основната конфигурација, Genesis GV80 ќе се продава на американскиот пазар по почетна цена од 48.900 долари. Овој луксузен SUV се нуди во комбинација, споменати, два мотори и три пакети со различна опрема. Значи, најскапиот модел 3,5Т Престиж чини 71,795 долари.

И овде се враќаме на изјавата уште од почеток, бидејќи се чини дека Genesis ја принуди споменатата германска конкуренција да го стави прстот на челото со овој модел.

Сепак, нема да биде „потресен“ во Европа барем некое време, бидејќи сè уште не е познато кога GV80 и другите модели на Genesis ќе бидат достапни во овој дел од светот. Genesis, барем до сега, ги продаде своите автомобили на пазарите во САД, Канада, Русија и земјите од Блискиот исток.

Неколку автомобилски медиуми во минатото пишуваа дека појавата на луксузната јужнокорејска марка на европскиот континент е неизвесна. Сепак, на крајот на април се појавија информации за основањето на „Genesis Motor Europe“, чиј директор за продажба го донесе Астон Мартин …