После драмата на одморoт, Николина Пишек започна нов НЕВООБИЧАЕН бизнис: „Мислам дека направив нешто навистина добро“

26 септември, 2020
ff198e548ea1b8f42203

„Се обидов да направам универзални парчиња и би сакала децата да ги наследат“, вели Николина Ристовиќ, која за еден месец ќе ја претстави својата детска колекција од еко-памук.

После драмата со сопственикот на вилата што ја доживеа летово за време на семеен одмор во Каштела, ТВ водителката Николина Пишек, омажена Ристовиќ, реши да сврти нова страница и својата енергија да ја насочи кон нов бизнис. Таа со години е позната како една од најдобро облечените Хрватки, не и недостасува чувство за мода, а своето хоби реши да го претвори во деловна активност. Пишек реши да го оживее брендот „Guilty or Innocent“, кој го лансираше пред неколку години со модниот дизајнер Борис Бановиќ, но овојпат со малку поинаква визија.

Удобни парчиња

– Раскинав со Борис во креативна смисла. Тој сакаше да ја прошири колекцијата, а јас сакав да се држам до некои основни парчиња како памучни маици. На крајот, решив дека сакам да направам колекција за деца затоа што отсекогаш претпочитав детска мода за мода за возрасни – ни вели Пишек. Последните подготовки се во тек, и ќе ја претстави својата линија на органски памук за еден месец во веб-продавницата. Тоа се првенствено парчиња кои се пријатни и практични, но и визуелно привлечни. – Бидејќи се школував и образував како дизајнер, а не текстилен работник, но дипломирав дизајн на Архитектонскиот факултет, јас сум ужасно голем поддржувач на училиштето Баухаус дека дизајнот всушност мора да потекнува од употребната вредност. Тоа беше мојата водечка мисла и се борев со неа околу дваесет години како мајка. Кога купувам работи за моите деца, се борам да најдам оптимум помеѓу употребливоста и визуелноста и она што го носиме, колку е практично, употребливо и удобно и згодно за нив – додава Николина и признава дека на почетокот сепак имала стручна помош.

– Јас малку преговарав со Андреа Бистришиќ, која се занимава со дизајн и моден консалтинг за големи модни куќи во Лондон, но на крајот 99% е производ на мојот пристап кон дизајнот, моето размислување и секако го носи мојот потпис – вели 44-годишната од Загреб. Иако има две ќерки, 22-годишната Хана и 6-годишната Уна Софија, линијата не е посветена исклучиво на девојчиња. – Би сакала да срушам некои стереотипи и затоа има многу работи од унисекс колекцијата, што значи дека и момчињата и девојчињата можат да ги носат и дека тоа функционира совршено во таа приказна. Се обидов да ги задоволам оние вкусови на принцези со девојки во таа колекција, но не целосно затоа што не сакам да ги банализирам работите и не мислам дека девојките треба да носат розова боја, а момчињата сина. Исто така, не мислам дека принцезите мора да бидат такви какви што се, има и рок-принцези и панк-принцези – вели Николина, чија принцеза Уна Софија и нејзините пријатели се најдоа пред камерата заради снимање на кампањата, но тоа не помина во најдобар ред.

Не ги поробува трендовите

– Таа беше најмалку кооперативен модел од сите модели таму и реков дека ќе добие отказ. Тоа беше најмногу затоа што бев таму, па таа постојано протестираше за нешто и поставуваше барања. Со неа беше најтешко, а таа е доста барана кога станува збор за облекување – се смее Николина. Таа исто така признава дека кога станува збор за облеката на нејзините душички, таа е многу сентиментална и затоа сакала да направи нешто на што не влијаат трендовите. – Се обидов да направам некои универзални парчиња и би сакала децата да ги наследат. На пример, некои алишта што ги носеше мојата Хана и кои ми се многу драги, ги носеа децата на некои од моите пријатели и сега Уна ги носи повторно. Бебешката облека мора да работи на тој начин, сите мајки знаат дека тоа циркулира и штета е што некои добри парчиња се фрлаат. Среќна сум за сето ова бидејќи го правам тоа од љубов и мислам дека направив нешто што е навистина добро – заклучува таа.