Големо истражување покажало колку и како ќе трошиме за празниците оваа година

10 декември, 2020
Couple exchanging Christmas presents


13-то издание на Божиќниот барометар ™ 2020 на Ferratum Group дава подетален преглед на претстојните Божиќни празници за време на Ковид-19 Скоро 20.000 домаќинства учествуваа во истражувањето, кое се спроведува двапати годишно и има за цел да го испита однесувањето на потрошувачите на Божиќ во 12 земји низ светот. Податоците вклучуваат информации за тоа како вирусот, пандемијата на короната влијаеше на нивниот живот и потрошувачката, како изгледаат нивните планови за Божиќ и како потрошувачката ќе се разликува од претходниот Божиќ.


Божиќниот барометар на Ferratum покажува колку се претпазливи луѓето оваа година, а нивните буџети ќе бидат значително намалени, а повеќе од половина од испитаниците признаваат дека ќе потрошат помалку од минатиот Божиќ

Испитаниците се повнимателни кога станува збор за трошење во време на криза, особено кога 10% од испитаниците останале без работа, а за останатите 17% платата е намалена. Максимално трошење од 200 евра за следните 2-3 месеци: одговорот даден од 28% од испитаниците во текот на летото се зголеми за уште неколку месеци на пандемијата на 57%. Само 19% од нив мислат дека ќе потрошат максимум 400 евра во текот на следните неколку месеци.

Дури и ако повеќе луѓе патуваат помалку и трошат на луксузни производи, овој Божиќ најголемиот подарок е поминување време со семејството и најблиските (70% од испитаниците) и уживање во Божиќ (19%).

Меѓународното истражување на Фератум, исто така, покажува дека глобалната пандемија на коронавирус го разниша начинот на кој клиентите планираат да го прослават Божиќ, откажувајќи ги своите планови за патувања и планирајќи да ги поминат своите одмори дома опкружени со најблиски. Исто така, тие започнаа подобро да управуваат со своите финансии, да развиваат нови хобија, да учат да работат и да учат на далечина.

COVID-19 суштински го смени нашето однесување оваа година. Преминавме на телекомуникациско работење, купување преку Интернет и безготовинско плаќање.

Иако готовинските плаќања опаѓаат со години, КОВИД-19 го забрза процесот. Кога нарачуваат преку Интернет, 54% од испитаниците ширум светот претпочитаат плаќање со картичка, додека 26% сепак гласале за плаќање во готово, а другите 20% за банкарски трансфер. Кога станува збор за дигиталниот свет и плаќањата со картички, испитаниците од Норвешка водат на графикон каде дури 93% од нив наведуваат дека претпочитаат плаќања со картички, а потоа следат Данска (80%) и Шведска (79%). На другиот крај од графиконот може да ја најдеме Бугарија каде 71% од луѓето сè уште избираат плаќање во готовина преку плаќање преку картичка преку Интернет.