Купувачи, подгответе се за овие 4 измени: Како ќе изгледа празничниот шопинг во 2020 година?

18 октомври, 2020
profimedia-0267731693-830x0

Пандемијата дефинитивно остави трага во нашите животи, во секоја смисла. Една од тие „модифицирани“ ставки е набавката. Покрај шопингот сега повеќе, порано почнуваме да се „подготвуваме“ за претстојните празници. Во целиот свет владее шопинг манија, па луѓето одат без страв по трговски центри, не грижејќи се за вирусот.

Вакви примери доаѓаат од Бразил, но и од Велика Британија. Имено, Англичаните веќе притрчаа на божиќен шопинг, бидејќи се плашат дека Владата на Велика Британија може да донесе одлука за нов карантин. Сликите кои деновиве кружат низ мрежите покажуваат дека купувачите повеќе се плашат од владините одлуки отколку од самиот корона вирус.

Тргнете на време

Овој феномен е потврден и со примери од САД. Тројца од 10 купувачи во таа земја имаат намера да направат празнична набавка порано оваа година, додека само еден од 10 испитаници планира да го одложи купувањето годинава. Ова го покажа истражувањето спроведено од компанијата „Coresight Research“, на повеќе од 1.000 Американци кои користат Интернет, а имаат над 18 години.

Трговците веќе започнуваат кампањи наречени „Shop safe, shop early“, а исто така избегнуваат да нудат понуди во „последен момент“ и огромни попусти во последен момент, со цел да избегнат логистички пречки. Зад целата идеја стои пораката дека луѓето купуваат на време, додека гужвата во продавниците не е голема.

Избор на подарок “од фотелјата”

Како што споменавме многу пати, купувањето преку Интернет значително се подобри и ќе продолжи да расте. Лошото, ладно време не е погодно за сегашниот вирус, но го мрази и секој што не ја сака зимата. Луѓето почнаа да „купуваат од фотелја“ пред години, а се проценува дека празничниот шопинг во 2020 година ќе се случи токму на тој начин.

„Deloitte“ очекува раст на годишно купување на празници од 25 до 35 проценти, а заработката ќе се движи од 182 до 196 милијарди долари. Ова се одлични показатели, во споредба со податоците од 2019 година, кога предпразнично купување преку Интернет се зголеми за 14,7 проценти, достигнувајќи 145 милијарди долари профит од продажба.

Испорака како кошмар

Пред секој празник, обично е хаотично кога треба да порачате и да примате добра, особено сега – во време на пандемија. Експертите веќе ве предупредуваат да бидете подготвени: со голем број нарачки преку Интернет (повисоки од минатата година) и потенцијални блокади поради вирусот корона, можно е нарачаните предмети да не пристигнат на време.

Податоците покажуваат дека е доведена во прашање доставата за дури 700 милиони Божиќни подароци. Сите водечки компании за испорака на стоки рекоа дека ќе ја прошират својата работна сила за 5%, како и капацитетите. Во претходните години, клиентите можеа да порачаат нешто само 48 часа пред Божиќ и артиклот да пристигне на време, но аналитичар вели дека не можеме да го очекуваме тоа годинава.

Ги менуваме услугите за производи

Сега кога патувањата и другите активности се во состојба на готовност, Американците велат дека ќе ги потрошат своите заштеди на работи. Тој став има седум од 10 лица, или 68,9 проценти од населението. За време на сезоната на празници во 2019 година, потрошувачите дадоа 12 проценти (450 милијарди долари) од нивните „буџети за празници“ – за услуги, патувања, храна, спортски настани.

Аналитичарите велат дека овие трошоци сега можат да бидат заменети со трошоци поврзани со опрема за вежбање дома, удобна облека, производи за убавина, украсување на домот, корисни предмети за масата или работа на далечина.