Рајан има САМО 9 ГОДИНИ, а во 2020 година заработи скоро 30 МИЛИОН ДОЛАРИ

19 декември, 2020
Screenshot_3

Едно деветгодишно момче заработи скоро 30 милиони долари во текот на изминатата година само од клипови на YouTube. Трета година по ред, Рајан Каџи обезбеди толку многу приходи, но и титула на најплатениот YouTube-ер, со „распакување“ и проценка на играчки и разни игри.

Рајан Каџи од Тексас заработи 29,5 милиони годишно објавувајќи видеа на каналот Ryan’s World на YouTube, пишува британски Гардијан.

Покрај тоа, овој деветгодишник заработи дополнителни 200 милиони од низата играчки што го носат неговото име и брендирани колекции облека.

Тој исто така потпиша договор со каналот Nikelodion за ТВ серија, за која се претпоставува дека вреди неколку милиони долари.

Деветгодишниот Рајан се нарекува детски влијател. Тој започна да снима видеа во 2015 година, откако виде неколку снимки од канал на YouTube и ја праша својата мајка: „Како јас не сум на YouTube кога се сите други деца?“.

Семејството на Рајан, кое го смени вистинското презиме Гуан во Јутјубер презимето Каџи, во моментов работи на девет канали на YouTube.

Каналот Ryan’s World е најпопуларен со 41,7 милиони претплатници и 12,2 милијарди прегледи. Само клипот Huge Eggs Surprise Toys Challenge има повеќе од две милијарди прегледи, што го прави едно од 60-те најгледани видеа на YouTube.

Камуфлирано рекламирање наменето за деца

И покрај огромниот успех, Рајан и неговото семејство се соочуваат со истрага на американските федерални служби поради обвинувања дека спонзорите не се соодветно обележани.

„Скоро девет проценти од видеата во кои Рајан оценува играчки содржат барем еден производ наменет за деца од предучилишна возраст на кои им се плаќа да им се препорача. Децата од предучилишна возраст не разликуваат рекламирање од прикажување на играчка”, наведува организацијата за заштита на потрошувачите “Вистината во рекламирањето”.

Експертите предупредуваат на опасноста за децата дека влијателите на слична возраст се насочени кон клиенти, и дека родителите обично не можат ни да го забележат тоа, а камоли да одобруваат такво нешто.