Петте модели од 2020 година, кои добија совршена оценка 10 за перформанси во рејтингот на ТЦЦ, вклучуваат американски суперавтомобил и електрично возило.
2020 Chevrolet Corvette
Корвета е суперesвезда во изведбата на Америка во текот на поголемиот дел од својата 67-годишна историја, но моделот 2020 навистина ја закова формулата за изведба. Преклопникот во дизајнот на средниот мотор носи поголема тежина од задните тркала, каде му помага на автомобилот да создаде влечење за насилно забрзување. Со 495 коњски сили од својот 6,2-литарски V-8, корвеta 2020 со Z51 Performance Package од 0-100 км / ч за само 2,9 секунди. Возачите можеби ќе го промашат прирачникот, но 8-мата брзина е таму со Поршеовата ПДК – една од најдобрите достапни со двојна спојка.
2020 Nissan GT-R
Првото изведба во САД беше во 2008, но сеуште според перформансите е чудовиште и многу подобрен од првите возила. Неговиот двоен-турбо полнач со 3,8-литарски V-6 прави 565 КС кај повеќето модели и 600 КС во Nismo и Track Edition. Страда од малку турбо заостанување бидејќи се вртат нејзините големи турбо перки, но потоа ви дава удар – два на цревата и вратот бидејќи го лансира автомобилот од 0-100 км на час за помалку од 3,0 секунди.
2020 Porsche 718 Boxter и Cayman
Валканата мала тајна на Порше е дека 718 е подобро избалансиран од неговите 911 браќа и сестри и обезбедува скоро исти перформанси со помала моќност. Тоа е затоа што дизајнот на средината на моторот носи одредена тежина однапред наспроти 911 што го става моторот зад задната оска. Купувачите можат да изберат 2,0 или 2,5-литарски турбо-4 со 300-365 КС, или 4,0-литарски flat -6 со 414 КС. Од 0 до 100 км на час развива за 4,2 секунди. Turbo-4s – не нудат сонорна нота на flat-6, но тие се полесни и им помагаат на овие автомобили да се чувствуваат полесни. За агилни потези и чувство за зафаќање на патот, не можете да го совладате Порше 718.
2020 Porsche 911
Поставете го Porsche 911 во 2020-та надолу по патеката, измешајте ја гаста, дел од сопирачките и вртете го, автомобилот реагира со студената прецизност на германските инженери кои го усовршиле повеќе од 50 години. Не страда од вонредни движења. Едноставно е непогрешливо. Твин-турбо 3,0-литарскиот flat – 6 во S моделите се чувствува посилен од цитираниот 443 КС и 464 вртежен момент на вртежен момент, а 379 КС на основниот мотор е само половина секунда побавен до 100 км / ч на 3,8 секунди.
2020 Porsche Taycan
Можеби станува збор за електричен автомобил, но само перформансите се електрични. Taycan, особено во 616-кс (750 КС во режим на overboost мод), турбо S, го прави управувањето и забрзувањето во главните мисии. 320 поминати километри електричен опсег се шлаг на тортата. Синхронизирани мотори на предната и задната оска и акумулаторот со батерија од 93,4 kwh го катапултираат турбо S од 0-100 км на час за само 2,6 секунди и се спуштаат на влечење од четвртина километар за 10,8 секунди. Пакетот на батеријата е поставен ниско помеѓу оските, давајќи му на автомобилот низок центар на гравитација што исто така помага во ракувањето и покрај нејзините 2000 kg маса. Стабилен е немилосрдно, издвојува тесен радиус (потпомогнат од управувачот на задната оска) и останува тврдоглаво рамнен низ кривините. Taycan е единствен електричен модел наПорше, и докажува дека електричната иднина сепак ќе инспирира страст.