120 компании го бојкотираат Фејсбук! Загубата од 56 милијарди долари го принуди Цукерберг да реагира

29 јуни, 2020
mark 2

Фејсбук е под најголем притисок од своето основање! Бојкотот, кој се шири од ден на ден, ја чинеше компанијата повеќе од 56 милијарди долари, додека сопственикот и основач Марк Закерберг изгуби 7 милијарди лично богатство.

Последната компанија во серијата која престана да соработува со популарната социјална платформа е Вибер, а пред тоа ја правеа Кока-Кола, Херши, Хонда, Дејв, Липтон, Веризон, Патагонија, Апворк, РЕИ, Норт Фејс, Инилевер и 120 други корпорации. .

Бојкотот, познат под хаштагот #StopHateForProfit, вклучува повлекување реклами од Фејсбук најмалку еден месец, додека некои компании ја откажаа соработката до крајот на 2020 година.

Расизам и говор на омраза

Големите брендови се решија на овој потег заради неможноста на Цукерберг и неговите соработници, како и алатките што ги користат, да се борат со расизмот и говорот на омраза на нивната платформа, што не се намали ни по убиството на Џeорџ Флојд.

Драматични промени се одразија и врз акциите на Фејсбук, кои забележаа пад од 8,3%.

Тие ги менуваат правилата

Сè погласните критики и потезите на огласувачите го принудија основачот на социјалната платформа да реагира и да објави дека Фејсбук ќе ја прошири дефиницијата за говор на омраза, но и ќе ги забрани сите реклами во кои друга демографска група е означена како опасна.

Компанијата објави дека „нејзините алатки за вештачка интелигенција и хумани модератори фаќаат и отстрануваат 90% од говорот на омраза, дури и пред некој да им го каже тоа“.

Цукерберг посочи дека во иднина сите најави поврзани со американските избори ќе бидат обележани со посебна врска, што ќе ги однесе корисниците кон посебна страница со информации.