Милано организира дигитална модна недела во јули

8 мај, 2020
Naslovna

Федерацијата Haute Couture во Франција ја објави истата иницијатива вчера.

Оваа „средба за прикажување на колекциите за мажи и жени“ е конкретен одговор на потребата од промовирање на брендови кои ќе имаат можност, како дел од дигиталниот календар, да претстави колекции за мажи во пролет / лето 2021 година и да ги објави колекциите за мажи и жени во пролет / лето 2021 година “, прецизира оваа модна комора.

„Поставувањето на дигиталната модна недела е конкретен одговор во моментот кога живееме“, рече претседателот на Комората Карло Капаза во изјавата. Комората ќе создаде дигитална платформа на која ќе бидат објавени фотографии и видеа, интервјуа и снимки од зад сцената. Истовремено со претставувањето на колекциите од „Миланската дигитална модна недела“, ќе биде поставена платформа наменета за меѓународни клиенти, со презентација на брендови заедно со фотографии и видеа од колекциите.

Оваа модна манифестација ќе може да се следи преку cameramoda.it, Instagram, Facebook, Linkedin, Weibo и YouTube. Следната модна недела во Париз, посветена на машката мода, ќе се одржи и на Интернет од 9 до 13 јули. Колекциите за мажи пролет / лето 2021 година ќе бидат претставени во форма на „филм и видео“ на специјална платформа. Како резултат на пандемијата на коронавирус, модните ревии во Париз беа планирани да бидат откажани кон крајот на јуни и почетокот на јули.