5 начини како да се надмине гневот и да се претвори во нешто добро

4 јуни, 2020
гфдргдф


Многу емотивната недела во Америка е зад нас, а многумина почувствуваа лутина и тага поради расизмот, што повторно стана тема на горчливост, иако добро знаеме дека таа е сè уште присутна во нашето општество. Целиот свет ги здружи силите во борбата против расизмот – додека некои ја зголемуваат свеста и ја запираат својата содржина на социјалните медиуми за да ги отворат очите на своите следбеници на оваа круцијална тема, други протестираат, други донираат, а општеството се чини дека е зафатено со маргинализација и разлики. помеѓу расите.

Лутината е логична во оваа ситуација, но важно е да ги слушаме нашите тела и да се грижиме за нив затоа што само лутината нема да постигне ништо. Подолу ви донесуваме пет начини да го надминете гневот и да го претворите во нешто добро, па дури и продуктивно. Не заборавајте да јадете, спиете и да се движите наоколу. Кога сме стресни за количината на работа или за работите што сакаме да ги кажеме, често забораваме да се грижиме за сопственото тело. Нека технологијата ви помогне – поставете аларми на мобилните телефони што ќе ве посетат кога пиете вода или јадете, толку бизарно како што звучи.

Исто така, спиењето е една од најважните работи за нормално функционирање на организмот, затоа поставете го како приоритет кога станува збор за грижата за себе. Движењето и вежбањето ја прават вашата психа поздрава, а многу студии покажуваат дека 45 минути вежбање го зголемуваат менталното здравје за 40 проценти и ги елиминираат симптомите на стрес и депресија. Без разлика дали е гнев, тага, страв или нешто друго, знајте дека имате право да чувствувате се што сакате.

Одвојте време за себе во кое ќе си признаете себеси како се чувствувате или ќе изберете да одите кај психотерапевт и да процесирате сè што доживувате. Запишете го, само не одржувајте го во себе. Луѓето умираат како резултат на систематски и институционализиран расизам, капиталистичка патријархат и важно е да ги доживееме сите емоции што во моментот ги доживуваме на правилен начин.

Гневот што го чувствувате е алатка за промени. Она што е важно е емоцијата што го сигнализира она што ви треба, и нè мотивира да дејствуваме, па застанете и слушајте ја. Претворете го гневот во акција. Користете ги своите емоции како гориво за акција. Како можете да помогнете во борбата против расизмот, да побарате правда и да ги поддржувате Афроамериканците? Кога работите на решенија и начини на кои можете да помогнете, ќе почувствувате задоволство и сила. Следете го тој пат и продолжете да давате, секогаш има нешто друго што можете да направите. Едуцирајте се, информирајте се и преземете акција.