Холивуд е во криза, а спасот стигнува од светот на рекламите!

19 јули, 2020
Annotation 2020-07-19 161434

Снимањето за време на епидемијата со ограничени движења, тестирање, потребното физичко растојание на снимањето, ограничен број на луѓе, изгледа како невозможна мисија. Решението може да го има производителот Марк Касен кој применува нови технологии засновани на ЛЕД-екрани за снимање реклами.

На сетот на Касен има часовници кои водат евиденција за бројот на присутни во зградата, а два монитори предупредуваат дали некој од присутните има треска или недостаток на кислород.Построгите безбедносни мерки не се она што го одделува проектот на Касен, туку врвната технологија што ја користи за заживување на рекламите. Комплетот вклучува динамични LED екрани по ѕидовите и подот, софтвер за следење со камера и „Unreal Engine“, систем кој традиционално се користи за видео игри, за да се создаде 3D опкружување во кое ликовите се оживуваат.Тоа е необичен метод за снимање реклами, но дозволува локациите од целиот свет да изгледаат пореални од кога било, без луѓето да се качуваат во авион и да патуваат до другиот крај на светот. Досега околу шест проекти ја користеа оваа технологија, од најпознатите е серијата на Дизни „Mandalorian“.

– Во ситуација кога сите се загрижени за вирусот, дефинитивно би било предизвик и многу скапо да се ангажираат голем број на луѓе потребни за традиционален сет со зелена позадина – вели Касен за „Variety“.

– Значи, ние го намаливме бројот на луѓе и наместо тоа користиме поскапа технологија. Во филмовите кои многу се потпираат на специјалните ефекти, со напредокот на технологијата, сè започна да изгледа пореално, но сега оставаме малку простор и на актерите и снимателите – забележува Касен.Технологијата што ја користи Касен, претставена на последната турнеја на Бијонсе, е подинамична од зелената позадина.Камерите се прилагодуваат во реално време, поради што се наоѓа во позадината изгледа поприродно.Целата просторија може да се претвори на нова локација и актерите можат да се движат низ сетот без страв од уништување на снимката.

Ова може, смета Касен, да создаде нови можности да создаде реален филм поставен на која било локација без никој да треба да патува, што е особено корисно за време на пандемија кога некои делови од светот се загрозени или затворени. Касен забележува дека студиите обично избегнуваат да ризикуваат, особено кога станува збор за скапа технологија.

– Тешко е да се натераат луѓето да купат вакво нешто сè додека не им треба, но ако големите холивудски компании би биле подготвени да издвојат дополнителни пари и повторно да започнат со снимање, тоа би можело да ја забрза реализацијата на плановите во индустријата за забава. Еден од најголемите предизвици кога станува збор за повторно снимање филмови е контролирање на бројот на луѓе во затворен простор. Со новата технологија, тие можат да заштедат пари со тоа што ќе бидат поиновативни во помал простор и со помалку луѓе. Технологијата ни овозможува да работиме побрзо, со помалку луѓе во помал простор. – рече Касен и додаде:

– Кога користиме зелена позадина, потребен ни е повеќе простор за да го направиме она што го сакаме. Со поголем простор доаѓа поголем број на луѓе.

Снимањето на блокбастери, според режисерот Алекс Кокс, стана речиси невозможна мисија.

– Замислете си релативно голема холивудска продукција. Тимот брои околу 200 луѓе и сите треба да бидат тестирани уште првиот ден. Тестовите чинат најмалку 150 долари, а резултатот се чека еден час. Ако се потребни 10 минути за тестирање, едно лице може да тестира шест во еден час. Три лица можат да направат 18, можеби 20. Без пауза за ручек, ќе бидат потребни 10 часа за да се тестира целиот тим и уште еден час за да се добие последната серија резултати – напиша Кокс во написот за „Gardian“.

– Тогаш се појавува проблем. По снимањето, членовите на тимот одат дома, одат на пазари, ги перат алиштата, ручаат во ресторани. После тестирањето, некои актери и членови на тимот во одреден момент ќе одат таму каде што има корона и ќе се вратат на работа следниот ден, без треска или симптоми, но со вирус. Дури и за оние кои се тестираат три пати неделно, постои неизвесност освен ако не се снима некаде во пустина каде што нема ништо во близина, и сите тие се ориентирани на истиот простор без ризик од инфекција. – додава Кокс.

Социјалното дистанцирање на сетот е, според Кокс, ужасно, особено за актерите, чиј ден обично започнува со прегратки , бакнежи и дружење.