Науката докажа дека неколку вежби ја зголемуваат ИНТЕЛИГЕНЦИЈАТА!

27 октомври, 2020
интелигенцика

Доколку мозокот не ги добие потребните маснотии подолго време, докажано е дека може дури и да се „блокира“


Секој што некогаш направил тест за интелигенција сигурно се прашувал: Може ли овој резултат да се подобри?

Секако дека може, ако ве интересира како прочитајте понатаму.

Не толку одамна, човечкиот коефициент на интелигенција се сметаше за генетски факт што беше утврден уште при раѓање и последователно невозможно да се поправи. Но, истражувањето на научниците докажало дека ова тврдење не е точно. Една студија спроведена на Универзитетот во Мичиген од Сузана Џаеџи и нејзиниот колега Мартин Бушкуе откри дека човечката флуидна интелигенција може да се подобри.

Кога станува збор за подобрување на интелигенцијата, голем број научници заклучиле дека тоа не е можно. Нашето истражување, сепак, покажува дека нашиот мозок е попластичен отколку што мислевме.

Според наодите од истражувањето, повеќето тестови за интелигенција мерат два вида на интелигенција, кристална и течна. За да се реши проблемот, Кристалната интелигенција се потпира на постојните вештини, знаењата и искуството.
Флуидната интелигенција се потпира на нашата способност да ги разбереме врските помеѓу различните концепти за решавање на проблемите. Флуидната интелигенција е независна од нашите претходни знаења, вештини и искуство и работи со информации од краткорочна меморија.

Научниците утврдиле дека овој вид интелигенција може да се подобри.

IQ-то може да се подобри. Едно лице може да ги подобри своите резултати ако примени одредени вежби. Ние ви донесуваме неколку вежби, забележувајќи дека не треба да ги правите сите одеднаш, бидејќи принудувањето на вежбата ќе има спротивен ефект.

Пишувајте – создадете редовна навика да ги запишувате сопствените мисли. За пишување, тие велат дека најдобрата „ментална гимнастика“ поттикнува фокус, креативност и логика.

Прочитајте – Иако една книга неделно може да биде преголем предизвик за повеќето од нас, читањето книги всушност релаксира делови од нашиот мозок.

Гледајте фантастика – телевизија, драма, театар, светот на фантастиката нè тера да се замислуваме во измислени улоги кои немаат многу врска со нашите секојдневни мисли што не заморуваат најмногу.

Променете хоби – редовно вклучете се во нови активности. Не ограничувајте се на само една специфична вештина за подолг временски период. Но, од друга страна, не разбирајте го ова како причина за постојано менување хоби, обидете се да развиете подлабок интерес за она што го правите.

Решавајте крстозборки – решавајте загатки и крстозборки, со што ќе го задржите остриот ум и ќе ги развивате своите вештини за учење.

Натпреварувајте се – Игрите што вклучуваат конкуренција и стратегија се одлични за развој на логиката.

Променете ја рутината – не јадете ист појадок цело време во исто време, сменете ја локацијата за спиење итн.

Дискутирајте – Учествувајте во пријателски дискусии, со тоа преиспитувајќи ги вашите ставови и развивајќи ја надворешноста на расудувањето.

Научете – кога некому ќе научите нешто, тогаш самите сè повеќе и подлабоко ја разбирате целата работа.

Интелигенција – како да ја зголемите интелигенцијата, бидете подобри.

Првите тестови потекнуваат од Франција, дизајнирани од Алфред Бинет. Значењето на тестот за интелигенција лежи во фактот дека може да се искористи за да се разликуваат „нормалните“ деца од децата кои имаат потешкотии во учењето. Тестовите подоцна беа развиени во Америка под покровителство на Луис Терман, па затоа беше создаден тестот за интелигенција Стенфорд-Бинет…

Тестот за интелигенција мери колку сте интелигентни во споредба со остатокот од популацијата. Оценка од 100 процентни поени е просек. Ако сте поинтелигентни, тогаш резултатот ќе биде поголем, а ако не сте, тогаш ќе биде помал. Наводно, околу половина од популацијата постигнува резултати помеѓу 90-110 на стандарден тест.

Оние кои имаат помалку од 70 се сметаат за нискоинтелигентни. Интелигенцијата зависи од неколку фактори. Може да биде под влијание на општеството, генетиката, животната средина. Бидејќи не можеме да ја измериме интелигенцијата со голема прецизност, можеме да влијаеме на резултатот на многу едноставен начин.

Докажано е дека слушањето на Моцарт ја подобрува нервната активност во мозокот, како и менталните способности. Децата кои посетувале музички училишта се поинтелигентни (според истражувањата) отколку децата кои не се. Ако ништо друго, класичната музика ќе ве релаксира, па вашиот мозок ќе работи поефикасно.

Нашиот мозок се потпира на масните киселини за да функционира. Ако мозокот не добие доволно маснотии, тој почнува да ги троши резервите. Доколку мозокот не ги добие потребните маснотии подолго време, докажано е дека може дури и да „блокира“. Тешка е концентрацијата, некохерентен говор, губење на меморијата.

Исхраната треба да биде разновидна и богата со овошје и зеленчук. За да може вашиот мозок да функционира целосно, му треба доволно спиење. Со спиење, мозокот може да обработува информации, да решава проблеми и да го исчисти нередот што го оставија оние „неважни“ мисли во текот на денот што го имавме. Исто така, можете да ја зголемите интелигенцијата вежбајќи го умот секојдневно.

Решавањето крстозборки, загатки, квизови, па дури и бинго се покажа како вежба за одржување на вашата ментална способност. Студиите покажаа дека менталните вежби можат да ја зголемат интелигенцијата до 8%. Најважно е дека не смеете да си испраќате негативни пораки: Јас не сум способен, нервозен сум, плашлив, нервозен, уморен, сигурно нема да го положам испитот или да се вработам итн. во тој случај, вашиот мозок се однесува на ист начин.

Значи, сè сфаќа негативно и потоа испраќа такви сигнали до вашето тело. Ќе постигнете многу повеќе ако размислувате позитивно цело време.

Храна што влијае на зголемување на интелигенцијата

IQ-то ни кажува до кој степен сме во можност да учиме, прилагодиме и да го разбереме светот околу нас. Постојат многу различни фактори кои можат да влијаат на нивото на коефициент на интелигенција, а еден од нив е диетата.

Ореви

Студија на Универзитетот Тафтс докажа дека 29 грама ореви содржат 2,6 грама омега-3 масни киселини, а една лажичка масло од орев содржи 1,4 грама полузаситени масти. Двете се масти кои ги немаме во организмот, но мора да ги внесуваме преку храна, а тие придонесуваат за подобрување на меморијата.

Неварени јајца

Најдобра и истовремено најевтина, особено хранлива храна, многу важна за развојот на IQ. Неварените јајца содржат протеини и здрави масти кои се клучни за развојот на мозочните функции, особено кај младите луѓе. Колку пократко готвите јајце, толку е поголема неговата хранлива вредност. Како шансите за салмонела, но тоа не е темата…

Антиоксиданси

Тие имаат функција да го бранат вашето тело од слободните радикали, што резултира во подобрување на логичкото расудување. Храната што ги содржи е зелен чај, грав, артишок.

Боровинка

Покрај тоа што се многу вкусни, боровинките влијаат позитивно и на здравјето на мозокот. Тие содржат широк спектар на фитохемикалии кои се директно поврзани со развојот и растот на мозокот. Некои истражувања дури покажаа дека тие го забавуваат стареењето на мозокот.

Авокадо

40% од ова овошје се состои од масло полно со олеинска киселина, што е мононезаситена маст. Мозочните клетки се заштитени со миелинска обвивка што се обновуваат мононезаситените масти. Ова е важно затоа што оштетувањето на пликот ги нарушува когнитивните способности.

Риба

Рибата е полна со омега-3 масни киселини. Аншоа, лосос и пастрмка ги содржат во форма на киселини кои веќе постојат во нашиот мозок, па со конзумирање риба дополнително ги обновуваме. Овие киселини генерално ја подобруваат меморијата и функцијата на мозокот.

Зелен зеленчук

Покрај тоа што е добар за здравјето на срцето, зелениот зеленчук е корисен и за мозокот. Тој е богат извор на витамин Е кој е клучен за здравјето на мозокот. Витаминот Е го намалува ризикот од Алцхајмерова болест. Покрај зелениот зеленчук, киви и ореви содржат најмногу витамин Е.

Појадок

Најважниот оброк во денот, многу важен за нормалното функционирање на мозокот. Истражувањата покажуваат дека здрав појадок ја подобрува креативноста и концентрацијата.