Овие утрински навики, среќните луѓе никогаш не ги прескокнуваат

22 април, 2020
Naslovna UTRINSKI

Сега е поважно од кога и да било да одржуваме здрави утрински навики кои нè прават посреќни и поздрави, физички и психички.

За подобар и посреќен почеток на денот, не треба да дозволите стресот да ви ја расипете утринската релаксација и да се обидувате да не  ги прескокнувате појадокот и вежбањето. Прочитајте ги златните утрински навики од кои не треба да се откажувате ако сакате да започнете позитивно и полни со добра енергија секој ден, но исто така и да го завршите на ист начин.

Позитивност за добро утро

Ако го започнете утрото под стрес и негативни мисли, променете го затоа што не е тајна дека денот по утрото се познава.

Веднаш штом ќе станете наутро, отворете го прозорецот и дишете свеж воздух. Додека го правите ова, запомнете ги сите работи за кои сте благодарни и што ве прават среќни. Ова е нешто што ќе треба да го вежбате, но напорот ќе се исплати. Ако се разбудите позитивно и се фокусирате на убавите работи во вашиот живот, ќе бидете исполнети со позитивна енергија и ќе ги завршите сите задачи што претстојат. Ако ви е тешко да се концентрирате на позитивните работи, направете список на работи за кои сте благодарни и кои го прават вашиот живот подобар и поставете ги на видно место во домот. Оваа листа можете да ја направите  заедно и со други луѓе.

Не го прескокнувајте појадокот

Сигурно сте ја слушале важноста на појадокот цело време, но некако не го сфаќате премногу сериозно и често го игнорирате? Променете го тоа. Редовниот и обилен појадок ги намалува шансите за прејадување во текот на денот. За појадок, подгответе оброк што содржи јаглени хидрати, протеини и малку маснотии.

Исто така е важно да се јаде појадокот во мир и без брзање. Ова е исто така златна навика што треба да се обидувате да ја одржувате со сите во домаќинството. Ако ви недостига време за спремање на појадок и често го користите како изговор, закажете распоред за спремање на семеен појадок. Секој ден нека го припрема различен член на семејството. Појадокот исто така може да биде добар изговор за дружење со целото семејство.

Интернет мотивирачки предизвик

Покрај долгорочните ефекти од вежбањето врз нашето здравје и тело, постојат и краткорочни ефекти како што се подобро управување со стресот, подобро расположение и зголемена енергија. И затоа тренингот најдобро е да се прави наутро.

Понекогаш е тешко да се натераме да вежбаме секое утро, но можете да најдете мотивација во вашето семејство и заедно да се приклучите на онлајн предизвикот на Марија Млинариќ. Познатиот магистер за кинезиологија и неговиот тим започнаа онлајн предизвик кој е наменет за сите возрасти, а не ви требаат реквизити за вежбите. Покрај тоа, сите видео обуки ќе останат достапни дури и откако ќе заврши мрежниот предизвик, така што секогаш можете да ги погледнете омилените вежби за инспирација или едноставно смело да започнете одново.

Интернет-проектот „Здравото живеење станува навика“ е успешен предизвик на интернет од страна на Марија Млинариќ, кој веќе трета година по ред охрабрува многу учесници на здрави навики за живеење. Покрај бесплатните програми за тренинг, на страницата можете да најдете и планови за исхрана, рецепти, совети и што е најважно, мотивација.

Дневен план

Откако сте го завршиле тренингот, време е за чаша омилен пијалок и план. Земете хартија и пенкало и организирајте ги сите активности што сакате да ги направите тој ден. Клучот за добра организација се токму овие мали планови кои ни помагаат да го одбереме приоритетот на денот.

Немојте да се заборавате себе си во текот на денот. Потребно е да имате ваш дел од денот каде ќе се посветите буквално на вашиот одмор и опуштање, пример овој план можете да го правите на вашата тераса каде ќе можете да уживате во свежиот воздух.

Време е и за добри дела

Искористете го утрото и да им помогнете на постарите. Доколку во вашето окружување постојат стари лица, понудете се да им помогнете во набавката на потребните намирници и лекарства, така што ќе им помогнете да ги избегнат големите гужви.

Истражувајте и учете

Читањето е уште една утринска навика која може да ви помогне за позитивно започнување на денот.