Како да се заштитите од вирусот корона во теретана и дали е неопходно да носите ракавици?

27 мај, 2020
Насловна

Сите оние кои вежбаа во теретана пред вонредната состојба, како и оние кои планираа да започнат, секако го чекаат нивното отворање. Спортски сали сега се отворени, сепак, вирусот корона сè уште владее. Затоа, како и на други места, потребно е да се земат предвид неколку важни превентивни мерки, пишува Stetoskop.info

Без разлика дали одите во теретана сега или ги одложувате заминувањата е прашање на личен избор и ако не сте сигурни што е најдобро за вас, консултирајте се со вашиот лекар. Во случај да имате над 65 години, или здравствената состојба ви претставува дополнителен ризик ако станете заразени (срцеви или белодробни заболувања, дијабетес, хронични заболувања, ослабен имунолошки систем), размислете внимателно за рамнотежата придобивка и ризик од одењето во теретана сега. Обуките во затворен простор во моментов не се најдобрата идеја, но тие се добра замена за тренинзи на отворено, како и тренинзи преку Интернет.

За сите оние кои решија дека е време за теретана сега, еве што треба да се грижат за да се осигурат дека вие и луѓето околу вас се колку што е можно посигурни.

1.) Разговарајте со персоналот во теретана.

– Прашајте го персоналот какви мерки преземаат за да ги заштитат своите корисници, дали се следат правилата за пропишаното растојание меѓу луѓето, дали се грижат дали приправниците не користат уреди што се едни до други во исто време, итн. Растојанието помеѓу две лица треба да биде најмалку 2 метри.

– Прашајте го персоналот за практиката за дезинфекција што ја спроведуваат во салата. Колку често ја дезинфицираат опремата што се користи во салата, какви упатства им даваат на вежбачите кои доаѓаат, за да го намалат ширењето на вирусот и слично. Одлучете сами, дали ви се чини дека во одредена теретана тие се грижат доволно за да обезбедат соодветна заштита за своите корисници. Ако тоа не е случај, најдете друга.

2.) Се разбира, персоналот во теретана не може целосно да ве заштити – голем дел од одговорноста е на вас.

– Ваша зависи од вас да ја задржите дистанцата од другите околу вас. Не користете го уредот до некој друг. Ако теретаната во која ќе одите не ви обезбеди доволно простор за да можете да одржите растојание од 2 метри, најдете друга или барем да носите маска. Всушност, маската е секогаш добра идеја, затоа што претставува дополнителен слој на заштита за вас и другите.

Се разбира, не е лесно да носите маска и да се препуштите на вежбање, но обидете се да ја носите секогаш кога ќе можете да ја носите.

– Кога станува збор за опрема и уреди што се користат во салата, покријте ги кога користите. Користете крпа за да избегнете директен контакт со реквизити и прибор. Исто така, користете средство за дезинфекција за чистење на уредот / реквизитите и избришете ги и пред и после употреба.

– Дали треба да носите ракавици во салата? Не Вие не можете да бидете заразени со вирусот преку кожата, а од друга страна, тој може да остане на ракавиците, исто како и на рацете. Ако нараквиците служат како потсетник да не го допирате лицето, тоа е во ред, но не спаѓајте во илузијата дека ракавиците ве штитат сами.

– Клучот е да не го допирате лицето. Доминантен начин на пренесување на вирусот е преку директен контакт со друго лице (кој е заразен), но друг начин на кој може лесно да се пренесе вирусот е кога некој дише, кива или кашла близу некоја површина, а вие потоа поминете, несвесно ја допирате таа површина и потоа го допирате лицето. Потоа можете да станете заразени со вирусот преку очите, устата или носот.

– Конечно, кога ќе завршите со тренингот, измијте ги рацете и потоа користете хартиена крпа или марамче за да се заштитите од директен контакт со рачките и кваките во салата. Кога ќе излезете, фрлете салфетката или марамчето во контејнер.

На крајот на краиштата, вие можете да бидете горди на самата одлука што донесувате одлука да се вратите во форма и да ја направите одговорно.