5 работи кои треба да ги правите за време и после изолацијата

18 мај, 2020
76a935f0-7db3-4c7c-a8b9-9be577653923

Поминување на времето само со домашните, неизвесноста поради целава ситуација со пандемијата и седењето дома сигурно довело до честа промена на расположението и желбата за за нешто друго. После изолацијата потребни ни се промени како на пример одмор, уживање во природа и полнење на батериите. Некои промени можете да ги започнете уште денес, а кои се тие прочитајте подолу:

Најдете време за себе

порадди пандемијата повеќе време поминуваме со домашните отколку во нормални услови поради што е тешко да се најде време за себе си. Затоа е важно да најдете време и да се посветите на работи кои не прават среќни, а ни изгледаат како немозможна мисија.

Откако ќе станете наутро , првиот саат време може да го искористите за себе. Со шоља омилен пијалок може да цитате книга, истражувате на интернет или едноставно на парче хартија да си ги запишете целите на денот или периодот. Не е тајна дека наутро сме одморени и сконцентрирани па идеите доаѓаат сами по себе. Ако сте затрупани со обврски и не сте во можност да најдете време за себе, пробајте да ги рспределите обрските со домашните и на тој начин ќе бидете порастеретени и имате време за одмор и уживање.

И запаметете дека времето посветено на себе не смеете да го прескокнувате. Пронајдете барем 15 минути во денот да ги направите ранботите кои ве веселат.

Започнете го денот правилно

Утринските вежби се еден од најдобрите начини како да ја одржувате енергијата во текот на целиот ден. Освен тоа тие допринесуваат и на подобро расположение и ја намалуваат депресијата и тешкотиите. Тренингот ја подобрува циркулацијата и протокот на крвта во мозокот, а само 30 минути ви се доволни во денот да поминете во вежбање за ви се подобри памтењето и концентрацијата.

32442088 – woman runner running in fall autumn forest listening to music on smartphone using earphones. female fitness girl jogging on path in amazing fall foliage landscape nature outside.

Вежбите се најдобро да ги правите наутро кога сте најодморени и полни еенергија. Освен тоа одложувањето на активноста за поручек или навечер нјаввбверојатно ќе ви се поклопи со некоја друга активност и ќе го прескокнете. Ако ви е тешко да се убедите за утринско вежбање можно е поради просторот ово кој треба да го направите и поради тоа пробајте да ја смените околината па дури и надвор. Вежбањето во природа има бројни бенефити за вашето здравје како што е намалувањњето на ризикот од кардиоваскуларни заболувања и лошо расположение и концентрација.

Повеќе време поминувајте во природа

Ако досега поминувавте малку време во природа, можеби следниве причини ќе ве натераат да го промените тоа.

Универзитетот во Ексетер во Англија објави значајно истражување кое покажало дека луѓето кои поминуваат најмалку 2 часа во неделата се поздрави и психички постабилно од оние кои тоа не го прават.

Со престојот во природа го појачуваме нашиот имунолошки систем и го билда организмот со витамин Д. Освен тоа може и да ги намалите симптомите на синдромот компјутерски вид, односно седењето предолго време пред ТВ или компјутерите. Некои од овие симптоми се замаглен вид, црвени и суви очи, иритација, главоболка како и болки во вратот и грбот. Ако ги имате некои од овие симптоми гледајте да поминувате барем пола саат на свеж воздух.

Истражувањето од 2011 година спроведено во Јапонија докажало дека прошетките во природа го намалуваат крвниот притисок, адреналинот како и срцебиењето. Не е тајна дека природата игра позитивна улога врз нашето ментално здравје и според некои студии одморот во природа ја намаллила депресијата за дури 71 % од испитаниците.

Истражувајте нови места

Промената која сигурно ќе ви е потребна после изолацијата е посетата на некое ново место со богата природа за уживање. Како ви звучи следниов предлог: наутро станувате и правите вежби на чист воздух, опкружени со разнобојна панорама и звукот на птиците како пеат.

Запишувајте ги позитивните мисли

Една од промените кои може да почнете да ги практикувате уште од денес е запишувањето на позитивните мисли со цел да останете мотивирани и во добро расположение. Често секојдневниот стрес од обрските ни ги обзема мислите и тешко се концентрираме на она што е позиттивно. Трикот кој секогаш помага е запишување на убави мисли и работи кои благодарение на хартијата може да не потсетуваат во било кое време

Иако мерките полека но сигурно попуштаат и животот на кој сме навикнати полека се враќа останува фактот дека ништо повеќе нема да е исто и дека ќе мора да живееме по некои нови правила. Обидете се да го извадите најпозитивното од моменталната ситуација, посветете се на физичкото и менталното здравј, поминувајте квалитетно време со семејството и пријателите и дозволете си мали промени кои секогаш ќе ве инспирираат на подобро.

на чист воздух, опкружени со зелена панорама и звукот на птиците како пеат.

Запишувајте ги позитивните мисли

Една од промените кои може да почнете да ги практикувате уште од денес е запишувањето на позитивните мисли со цел да останете мотивирани и во добро расположение. Често секојдневниот стрес од обрските ни ги обзема мислите и тешко се концентрираме на она што е позиттивно. Трикот кој секогаш помага е запишување на убави мисли и работи кои благодарение на хартијата може да не потсетуваат во било кое време.

Иако мерките полека но сигурно попуштаат и животот на кој сме навикнати полека се враќа останува фактот дека ништо повеќе нема да е исто и дека ќе мора да живееме по некои нови правила. Обидете се да го извадите најпозитивното од моменталната ситуација, посветете се на физичкото и менталното здравј, поминувајте квалитетно време со семејството и пријателите и дозволете си мали промени кои секогаш ќе ве инспирираат на подобро.