Најмоќните ефекти од пливањето врз човечкото тело и ум: Нема подобра вежба од ова!

30 мај, 2020
swimming




Без разлика колку години имате, постои една универзална „карта“ за добро физичко и ментално здравје – пливање.

Оваа активност не само што ви обезбедува обука за целото тело, туку може да ви помогне и во борбата против депресијата, бидејќи пливањето испушта ендорфин, хормон одговорен за позитивни мисли и чувства.

Еве уште на кои начини пливањето може да ви помогне.

Подобар капацитет на белите дробови
Редовното пливање е одличен начин за зајакнување на белите дробови. Всушност, студиите велат дека тоа е дури и подобро од јогата! Ова се должи на фактот дека пливањето ја зголемува еластичноста на мускулите во белите дробови и градите.

Посилни зглобови
Додека пливате, не чувствувате дури 90% од вашата тежина, така што оваа вежба е идеална за луѓе кои страдаат од болка во зглобовите предизвикана, на пример, од артритис. Ова дополнително значи дека редовното пливање ќе помогне да се намали ризикот од влошување на болеста затоа што мускулите ќе имаат редовно вежбање, вклучувајќи ги и оние околу зглобовите и ќе станат посилни.

Подобар сон
Пливањето прави за чуда и за вашиот ум и за спиењето. Докажано дека е еден од најдобрите начини за лекување на несоница.