7 најлоши јадења што често ги јадеме за појадок

21 април, 2020
Доручек

Јогурт со мала масленост, овошен сок или преработени житни култури во никој случај не треба да се најдат на вашето мени за појадок бидејќи се полни со нездрави шеќери кои предизвикуваат болести и зголемување на телесната тежина …

Го нарекуваат најважниот оброк во денот, а многумина често прават грешка при изборот на храна за појадок. Ви ги претставуваме седумте најчести грешки при изборот што да се најде на вашата „утринска“ маса, затоа внимателно одберете со што ќе го започнете денот …

Житарици

Иако честопати се смета различно, житните снегулки не се хранлив избор за утрински оброк. Поради етикетите на пакувањето како што се „содржат цели зрна“ или „извор на витамин А и железо“ лесно е да се добие погрешен впечаток за тоа што е во кутијата. Со обработка на висока температура и притисок, житарките се претвораат во мали снегулки, така што можат да се јадат без претходно готвење, со што се уништуваат корисни состојки.

Житарките за појадок се исто така лоши поради додатоците што ги содржат. За да бидат повкусни, се додаваат адитиви, како и куп шеќери. Во голем број житни снегулки, шеќерот е трет на списокот на состојки, а сите знаеме дека шеќерот е тој поради кој често доаѓаме до повеќето калории. Кога сето тоа ќе се собере, многумина внесуваат помалку калории ако јадат колачиња, него ли здрави житарки.

Палачинки

Палачинките содржат повеќе протеини од редовните пецива, но тоа не ги прави добар избор за појадок пред се заради додатоците со кои ги јадеме, како мармалад или чоколадо.

Леб со путер или маргарин

Тостот од маргарин може да изгледа како добар избор за појадок бидејќи не содржи шеќер. Но, брашното е рафинирано во повеќето видови леб, а лебот во комбинација со маснотии обезбедува малку хранливи материи и е сиромашен со растителни влакна. Поради неговиот висок гликемиски индекс (се користи за да се утврди колку брзо одредена храна го зголемува нивото на гликоза), тој брзо го зголемува нивото на шеќер во крвта. Ова ќе ве натера да огладнете многу брзо. Путерот се прави од млеко, но маргаринот се произведува индустриски. Не се препорачува заради трансмасни киселини кои исто така содржат штетна „хемија“.

Мафини

Колачињата направени од рафинирано брашно, растителни масла, јајца и шеќер во никој случај не се здрав избор. Единствената здрава состојка во нив се јајцата. Оние што се продаваат во пекари и маркети честопати се преголеми, а чоколадото или сувото овошје дополнително ги покачуваат калориите.

Со здраво брашно, овошје и без шеќер може да се направат добри домашни варијанти, а купувањето на истите во никој случај не се препорачува.

Овошен сок

Купечките сокови се едни од најлошите избори што можете да ги направите ако се обидувате да избегнете глад, зголемување на телесната тежина и хронични заболувања. Може да содржат многу малку овошен сок и премногу шеќер или сируп од пченка. По пиењето на сокот, шеќерот во крвта брзо се крева бидејќи нема маснотии или влакна за да ја забави апсорпцијата. Тоа нè тера брзо да се чувствуваме уморни, слаби и гладни.

Енергетски плочки (барови)

Купувањето на гранола и енергетските барови обично не е подобро од другите чоколадни благи. Необработениот овес изобилува со растителни влакна, но купувањето барови обезбедува само 1-3 грама влакна. Покрај тоа, тие имаат премногу малку протеини и премногу шеќер и пченкарен сируп, што драматично го зголемуваат нивото на шеќер во крвта.

Јогурт со мала масленост

Чаша полномасен јогурт или грчки јогурт со ситно овошје е одличен пример за здрав појадок. Но, ако изберете јогурт без маснотии, таквото јадење веќе не е на списокот со желби. Многу јогурти со мала масленост може да содржат повеќе шеќер отколку порција сладолед. Маснотијата го продолжува чувството на ситост затоа што во овој случај телото подолго ги вари јаглехидратите.