Ако не сакате килограмите да се вратат после диетата, тогаш не треба да консумирате помалку од овие калорични бројки

15 ноември, 2020
dijeta1-620x350

Со оваа формула можете да дознаете како вие лично можете најефикасно да изгубите тежина

Веројатно сте имале можност да се запрашате зошто тежината се враќа по диетата. За да изгубите тежина трајно и успешно, потребен ви е дефицит на калории, што значи дека трошите помалку калории отколку што консумирате во текот на денот.

Многу луѓе се обидуваат да го намалат внесот на калории што е можно повеќе, со цел да изгубат тежина што е можно побрзо и ефикасно. Сепак, екстремното ограничување на калориите работи само привремено, а кога ќе се вратите на старата исхрана, наскоро ќе ја вратите тежината.

За време на диетата, телото преминува во „режим на глад“ и токму затоа ја складира целата храна што ја јадете и ја претвора во маснотија.

Затоа, не треба да јадете помалку од 1.200 калории

На жените им се препорачува најмалку 1200 калории за губење на тежината, а на мажите обично им се препорачува од 1.500 до 1.800 калории како долна граница. Иако подрастична диета може да доведе до брзо губење на тежината, овој вид на губење на тежината обично не е ефикасен на подолго време.

Кога телото добива помалку калории отколку што треба да одржува, тој почнува да мобилизира енергија првенствено од мускулите. Мускулите играат важна улога во метаболичките процеси, и ако ви се расипе метаболизмот, слабеењето исто така ќе стане потешко.

Колку калории треба да внесете ако сакате да изгубите тежина?

1.200 калории треба да бидат вашата долна граница, а со оваа формула можете да пресметате колку внес на калории е идеално за вас.

Помножете ја својата тежина со десет, а потоа додадете го вашиот висински број во сантиметри и помножете се со 6,25. Од тоа одземете ја возраста 5 пати, а потоа одземете 161 година.

(Тежина на телото x 10 + висина x 6,25) – возраст x 5 – 161 = идеален внес на калории дневно.

Исхрана од 1200 калории

Исхраната за слабеење ќе биде здрава и избалансирана ако, покрај калориите, обрнете внимание и на квалитетот на хранливите материи. Јадете храна богата со витамини и протеини и не заборавајте да пиете доволно течности.