Ако работата ви е во седечка позиција ова е најдобрата вежба за вас, а ќе ви одземе само неколку минути

18 јуни, 2020
photo-of-woman-holding-her-head-4064177

Повеќето луѓе работат пред компјутер, што значи дека седат 8 часа на ден, што доведува до големи проблеми.

Ниската физичка активност е причина за болката и потешкотии при движење, па затоа е многу важно да направите некаква спортска активност за да може вашето тело да се опорави.

Сепак, голем број на луѓе немаат време да одат во теретана или да спортуваат. Ова е причината зошто луѓето страдаат од хронична болка.

Ако седите поголем дел од денот, обидете се да ја направите следната вежба секој ден. Willе поминете само малку време и ќе видите дека ќе ви биде многу полесно.

Вежбата што треба да ја направите е наречена – страничен лифт.

Вежбата можете да ја направите на подот или на клупа. Потпрете се на едната страна на колкот и свртете го колкот на страна. Потоа кренете една нога нагоре, држете неколку секунди, а потоа спуштете ја на почетната позиција. Ногата што ја кревате не смее да се потпира на другата нога, не смее да ја допира земјата и не смее да се наведнува на коленото, туку само на колкот,

Потрудете се да направите 4 серии од 10 повторувања секој ден.

Научете како правилно да ја направите оваа вежба преку ова видео: