ДИЕТА со која се губат 8 килограми и се зајакнува ИМУНУТЕТОТ!

25 септември, 2020
овошје

Тој губи четири до осум килограми месечно, па ова е одлична диета за оние кои сакаат да ја прилагодат линијата.

Диетата со малку маснотии ја осмисли нутриционистот Нејтан Приткин за да им помогне на дијабетичарите да го нормализираат шеќерот во крвта без употреба на инсулин.

Суштината на диетата е да се намалат маснотиите – дозволени се само 10% од дневната потрошувачка на енергија. Дозволени се и 10 проценти протеини, а количината храна што содржи сложени јаглехидрати или е богата со растителни влакна се зголемува.

Во оваа диета, менито се состои од три главни оброци и две закуски, а есента е совршено време да се држите до диетата со виножито. Зеленчук, овошје и житни култури се јадат. Есента е полна со овие намирници и сега се највкусни и најсвежи.

Се јадат три оброка и две закуски: овошје, зеленчук и житни култури. Рибата се јаде три пати неделно.

Тикви, компири, кромид, зелка и пиперки се најмногу јаде зеленчук, додека јаболка, круши, банани и јагоди се најмногу јаде овошје. Кога овие овошја и зеленчуци ќе бидат поставени на масата, ќе добиете виножито од прекрасни бои. Честите оброци го намалуваат чувството на глад и ја намалуваат желбата за мрсна храна. Месото може да се јаде, говедско и пилешко, но во помали количини, додека рибата треба да се јаде најмалку три пати.

Кога храната ќе се стави на маса, добивате вистинска долга диета, бидејќи сè треба да биде сочно и свежо!

Со оваа диета, слабеете и истовремено го зајакнувате имунитетот! Тој губи четири до осум килограми месечно, па ова е одлична диета за оние кои сакаат да ја прилагодат линијата. Авторот на диетата, Приткин, тврди дека истовремено се подобрува здравствената состојба и дека може да се излечи атеросклероза, ангина пекторис, хипертензија, проширени вени, тромбоза, дијабетес, хемороиди, жолчни камења, остеопороза …

Antioxidants in products. Clean eating and food for healthy life

ПРВ ДЕН

Појадок:

Сок од морков, 3-4 парчиња тост, 20 грама соционско сирење и една лажица пченични трици потопени во децилитар јогурт.

Ручек:

Супа од пченка со кисело млеко, пире од компири, грашок и моркови (задушени во вода), 100 грама риба и рендана салата од зелка зачинета со сок од лимон.

Вечера:

Пита од зелка, варено јајце и чај од јачмен засладен со мед.

ДРУГ ДЕН

Појадок:

Чаша обезмастено млеко, јачменска каша и парче тост.

Ручек:

Супа од зеленчук, задушени боранија со моркови, барем интегрален ориз, 100 грама бело месо и салата од зготвена цвекло.

Вечера:

Чаша јогурт, 2-4 парчиња тост и 50 грама младо сирење.

ТРЕТ ДЕН

Појадок:

Половина грејпфрут, палента со сок од јаболко и зелен или чај од билки.

Ручек:

Супа од печурки, посни сарми и 3 парчиња леб од интегрално.

Вечера:

Пица од пченкарно брашно и чаша јогурт.