Диета за жени по 35-годишна возраст: Ако ги следите овие правила, нема да имате ниту еден грам вишок!

31 јули, 2020
Annotation 2020-07-31 141635

Колку сме постари, толку е потешко да одржуваме добра форма и соодветна тежина

За да останат витки, повеќето жени гладуваат во подоцнежните години, но ова не е само неефикасно, туку е и многу опасно.

Алена Богатова, застапничка за убавина и здравје, автор на курсот „Јас сум секогаш убава!“, Состави список на правила за исхрана во зрелоста.

30 – 40 години е период кога метаболизмот на една личност почнува да се забавува, хормоните се менуваат.

Некои одеднаш добиваат на тежина, додека други на прв поглед остануваат витки, но всушност стануваат послаби. Имаат убав изглед, но кога ги соблекуваат во костуми за капење, јасно е дека телото старее.

Секој од нас мора да игра спорт, внимателно да бира што и како да јаде за да ја задржиме нашата младост. Кога зборуваме за младост, не мислиме само на изгледот, туку и на здравјето, благосостојбтаа на телото и расположението.

Производи што не можат категорично да се исклучат:

Протеини:

Алена Богатова вели: „Мое лично мислење е дека животинските протеини не можат и не треба категорично да се исклучат. Имам забележано луѓе кои следат веганска диета или практикуваат сурова храна. Гледајќи ги, сфаќам дека тие изгледале многу подобро, дека биле посилни и поотпорни додека не се откажале од месо, риба и слично. Класичните ланци на храна се формираат милиони години, затоа не препорачувам одредена храна да се елиминира или замени со растителни протеини.

На оние кои категорично одбиваат храна од животинско потекло, им препорачувам да бидат многу, многу внимателни кога составуваат диета. За нормално функционирање на телото, потребен ни е висококвалитетен градежен материјал. Ако сте вегетаријанка или веган, јадете многу семиња и ореви. Особено препорачувам да консумирате чиа семиња.

Ако јадете животински протеини, не заборавајте да ги обработувате правилно: без пржење, димење или премногу маснотии. Најдобри извори на достапни здрави протеини се:

јајца

варени пилешки гради

мисирка

риба

морски плодови.  

Целулоза:

“За одржување на младоста, јадете зеленчук секој ден. Салати, лисја, стебленца од зелен зеленчук. Зелен, лиснат зеленчук, консумиран свеж, богат со растителни влакна и исчистете го дигестивниот систем како метла.

Научно е докажано: ако сакате да изедете нешто масно, пржено или нешто направено од брашно – слободно јадете го, но пред тоа или со тоа, јадете голема чинија зелена салата. На тој начин, ќе ја намалите штетата што масната храна ќе ја ’направи на вашето тело“.

Масти

“Во никој случај не треба да се откажувате од маснотиите. Клучот е да изберете добри масти – здрави масти:

Ладно цедени масла;

Маслиново масло – ја храни нашата кожа внатре и надвор;

Кокосово масло – погодно за надворешна употреба и додадено на кафе го подобрува метаболизмот и го исполнува организмот со есенцијални масни киселини.

Маслото од ленено семе е едно од „маслата за жени“ што одржува хормонална рамнотежа.

Масло од сусам – полно со витамини А, Ц, Е, кое ја зајакнува косата и ноктите, забите и коските.

Маслото од семе од тиква, богато со витамини Б и витамин Д, има корисен ефект врз црниот дроб и хормоните. Ако јадете 2 лажички од ова масло секој ден, ќе изгубите тежина.

Покрај маслата, многу е важно да се користат и:

Путер – тој е вистински мелем за кожата, бидејќи е богат со витамин А. Земете 1 лажичка путер на ден.

Масната риба е извор на есенцијални масни киселини омега3.

Авокадото е извор на убавина и здравје. Прекрасно е и многу здраво! Јадете половина авокадо 1 неделно “.

Житарки

“Житарките се извор на јаглени хидрати, но за сите има индивидуална количина што ви е потребна. Слушајте го вашето тело и направете диета според вашите потреби.

Митот е дека кашата од леќата е извор на убавина и здравје. Кога се преработува, каша од леќата има многу малку хранливи материи. Многу е важно да го јадете целото зрно од житарките:

Леќа,

Киноа,

Кафен и црвен ориз.

Покрај голем број придобивки, леќата, оризот и киноата не содржат глутен “.

Овошје

“Многу луѓе веруваат дека голема количина шеќер кај овошјето го старее организмот. Ова се должи на гликацијата (ефектот на шеќерот) на колагенот и еластинот. Шеќерот методично ги распаѓа овие протеини, предизвикувајќи кожата да изгуби цврстина и еластичност. Од 30 до 35 години, процесот на глицирање не може да биде така забележлив, но во исто време има и кумулативен ефект, давајќи остри видливи промени во еден момент.

Но, овошјето е извор на витамини и минерали, како и вистинска структурирана жива вода. И, исто така, еден вид еликсир. Затоа и не треба да го испуштате од исхраната.

Го препорачувам овој принцип на исхрана: во работните денови следете строга диета која се состои од протеини, масти и здрави јаглени хидрати и што е најважно – зелен зеленчук, а за време на викендите јадете овошје, па дури и брзи јаглени хидрати (колачи).

Оваа диета ја предлагаат многу лекари. Многу е полесно да се откажете од десертот кога знаете дека ќе го јадете во сабота “.