Добра линија и по карантинот: Ако ги следите овие 7 методи, сигурно нема да имате вишок тежина!

20 април, 2020
216489_shutterstock-251028409_ls

Самоизолацијата како резултат на вирусот корона, нè натера да поминуваме време во нашите домови, а активниот ноќен живот беше заменет со неактивен.   Луѓето сега претежно работат од дома, а почесто го отвораме фрижидерот и јадеме, дури и кога не сме гладни.  

Но, во време кога треба да се заштитиме од короната, неопходна е здрава диета.   Затоа, ние ви носиме стратегија да ви помогнеме да избегнете вишок калории и да воспоставите здрава диета за карантин.  

Направете распоред и придржувајте се до него  

Закажете распоред за оброк како на пример кога одите на работа. Појадок, ручек и вечера во исто време секој ден. Ако имате деца, планирајте оброк заедно во согласност со нивните активности. Не заборавајте и здрави грицки.   Кога сте испланирале сè, значително ја намаливте можноста некои закуски да излезат од чиста досада.

Планирајте ги вашите оброци  

 За да го минимизирате одењето во продавница, направете седмичен план за оброк, соодветно на тоа, список на намирници. 

Спакувајте ја храната  

Ако вообичаено носите ручек спакуван во пластични садови на работа, можете да го сторите истото додека работите од дома. Ставете ручек или ужинка во сад и јадете по потреба.   На овој начин го контролирате внесот на храна и не јадете нездрави закуски.


Обезбедете здрави грицки  

Конзумирањето здрави грицки во вистинско време ќе ви го контролираат гладот ​​и ќе бидете исполнети со енергија и вредни хранливи материи. Изборот е одличен, а вие имате стебленца од целер со путер од кикирики, парчиња јаболка со путер од бадем, сецкани круши со парчиња сирење, овошје, замрзнат сладолед од банана во блендер, мали маслинови пити, домашни пуканки, парен зеленчук со екстра сос.   Дајте се од себе за да одолеете на нездравите грицки   Пред да земете чипови, запрашајте се дали навистина сте гладни. Можеби само сакате да ја ублажите вашата вознемиреност, да убиете здодевност …   Ако не сте гладни, подобро да се подготвите за вежби за истегнување или медитација околу десет минути.

Исто така, внимавајте да не работите близу фрижидерот бидејќи нема да можете да му одолеете. Најдете поздрава замена   Кога сме под стрес, обично бараме утеха во храна, нездрава, полна со маснотии и калории. Сепак, мисирка, пити со зеленчук или мини вегетаријански пици можат да бидат вкусна и здрава замена. Ќе ја намалите желбата за слатки со замрзнати плодови од грозје, овошни пијалаци, сладолед од банана или неколку коцки темно чоколадо.

Внимавајте на алкохолот и кафето

 Чаша вино или вашиот омилен коктел може да бидат добро решение за борба против стресот. Сепак, само пијалок или два можат да ви го нарушат сонот.

 Осигурете се дека го намаливте кафето на една до две чаши до попладневните часови за да обезбедите добар сон.