Еве како да заспиете во само 4 чекори! Метод кој го користел Леонардо да Винчи!

20 септември, 2020
лео

Сонот, кој се состои од неколку фази, честопати се поврзува со едно од најгенијалните имиња во светот на уметноста и пронаоѓачот на ерата на ренесансата, Леонардо да Винчи.

 Му требаше долго време да ги развие своите идеи – време кое тој често го немаше. Тој сакаше да го искористи максималното време за работа и минимумот за спиење.

Тој план требаше да го „разбие“ нормалниот период на ноќен одмор на неколку делови – тоа е неколку фази, што доведе до практика на спиење неколку пати во текот на денот. Така, Да Винчи спиел 15 минути на секои четири часа.

Како резултат на тоа, спиел само час и половина на ден. Времето што го заштеди на одмор, започна да го користи за креативна работа.

Да Винчи рече дека го користел овој метод многу години од својот живот и дека никогаш не се чувствувал уморен. Познато е дека во физиолошки услови, најпродуктивното време за работа и креативност го следи периодот на спиење. Ова е време кога капацитетот на една личност за работа е особено висок.

Прекинувањето на нечие време на будење на секои четири часа со краток период на одмор доведува до зголемување на работниот капацитет, што е директна последица од таквиот одмор.

Години на вежбање и експериментирање од страна на оние кои го следеа примерот на Да Винчи, ја оставија Bright Side да избере некои од најефикасните варијации на повеќефазен сон:

-Спијте 30 минути на секои 6 часа (метод на димаксион);

-Спијте 20 минути на секои 4 часа (метод уберман);

-Спиење ноќе 1,5 – 3 часа, а потоа три пати во текот на денот 20 минути (метод секој);

-Спијте ноќе 2 часа и еднаш попладне 20 минути (метод на тесла)

-Спијте ноќе 5 часа и 1,5 часа попладне (метод на сиеста).

Сепак, треба да се има на ум дека телото на секого е различно, а различните видови на повеќефазен сон можеби не се за секого. Експертите предупредуваат дека ако планирате да се префрлите на ваков распоред за работа-одмор, не возете автомобил или донесувајте важни одлуки се додека не сте апсолутно сигурни дека недостатокот на сон нема никакви несакани ефекти. Може да се каже дека овој вид распоред има смисла за краток временски период кога имате многу работа, а не постојано. Спиењето е многу скапоцено за нашиот ум и тело и само една непроспиена ноќ не може да се надомести.