Еве што се случува со телото кога ќе легнете порано, околу 22 часот

25 декември, 2020
bed-2585472_1920

За да се одморите целосно, треба да одите во кревет порано, околу 22 часот. Телото најдобро се одмара до два часот по полноќ, покажуваат истражувањата, што е од суштинско значење за нашиот ментален и физички развој.

Раниот сон ќе ви ги донесе овие придобивки:

1. Извлекуваме максимум од сонот

Нашиот сон е поделен на 90-минутни циклуси на тежок и лесен сон, од длабоко не-брзо движење на очите (не-РЕМ) до брзо движење на очите (РЕМ). Најдлабокиот и најмирен дел од нашиот сон е помеѓу 22 часот и 2 часот по полноќ. Ова значи дека за да се одморите целосно, треба да легнете порано.

Исто така, една студија покажа дека ако легнеме порано и ако спиеме подолго, тоа помага да се запрат негативните и загрижувачки мисли што можат да не одржат будни ноќе, што е уште една причина да легнеме порано.

2. Нашето тело се враќа во форма

Кога сме во длабок циклус на спиење, нашето тело се лечи само со производство на хормони за раст и поправка. Оваа клучна активност ќе осигури дека сме во најдобра форма за следниот ден, особено кога зборуваме за луѓе кои се атлетски.

3. Нивото на стрес опаѓа

Недоволниот сон може да создаде екстремно високи нивоа на стрес хормон кортизол во вашето тело. Премногу кортизол може да направи да се чувствувате вознемирени и може да влијае на вашето здравје. Но, штом еднаш започнете да спиете порано, можете да го контролирате нивото на кортизол.

Плус, во текот на денот ќе се чувствувате како да сте ги наполниле батериите кога ќе се намали нивото на стрес.

4. Ризикот од заболување е намален

Неколку студии покажаа дека луѓето кои легнуваат порано се поздрави во споредба со оние кои работат ноќни смени или се ноќни бувови. Луѓето кои не успеваат да спијат доволно длабок сон, имаат поголема веројатност да живеат со болести како дијабетес тип 2, срцеви заболувања и хипертензија.

Истражувачите исто така откриле дека фазата на длабок сон помеѓу 22 часот и 2 часот наутро е навистина важна за нашите имунолошки клетки.

5. Можеме подобро да ги контролираме нашите чувства

Истражувањата покажуваат дека луѓето кои спијат доволно часови обично се посреќни во животот. Кога немаме доволно длабок сон, нашите емоции можат да бидат нестабилни затоа што е потешко да се контролираат. Исто така, спиењето порано може да значи порано будење, што може да биде важно доколку сакаме да фатиме повеќе дневна светлина и серотонин за да го подобриме расположението.

6. Можеме подобро да ги разбереме емоциите на другите луѓе

Едно истражување открило дека прескокнувањето на добар сон го отежнува читањето на среќата и тагата. Затоа, тие би можеле да имаат проблеми со препознавање на овие знаци на други луѓе на кои им е потребна помош од нас.