Еве што треба да појадувате ако сакате да ослабете

3 април, 2020
pojadok

Кога бројот на вагата е многу поголем од вообичаеното и она што сте навикнати да го гледате и кога облеката повеќе не ви одговара (да, кога се чувствувате дека ќе „пукнете“), крајно време е да го сфатите сериозно она што ви се случува.

Да, време е да ги елиминираме сите оние масни наслаги што се таложат веќе некое време. Сепак, тоа не значи дека треба да престанете да јадете. Всушност, мора да јадете за полесно и поефикасно да ги согорите калориите и масните наслаги, а во овој случај појадокот е најважниот дневен оброк.

Истражувањата покажуваат дека луѓето кои јадат појадок се поуспешни во елиминирање на вишокот тежина и одржување на нивната тежина на посакуваното ниво од оние кои не јадат појадок. Сепак, не секој појадок е ист. Од друга страна, постои еден вид појадок кој е најдобар и ќе ве задржи сити до ручек.

Јајцата се наједноставната и најевтината храна што можете да ја имате за појадок за да ја намалите телесната тежина. Бројни студии покажале поголеми резултати за слабеење кај луѓето кои за појадок јадат јајца, во споредба со оние кои за појадок консумираат храна со јаглени хидрати (колачи, пити и слично). Јајцата се одличен оброк во секое време од денот, но тие имаат фантастичен ефект врз вашето тело ако ги јадете наутро. Нивните протеини и здравите масти ви даваат долготрајно чувство на ситост. А кога стомакот ви е задоволен, тогаш е полесно да се заобиколат грицкање намирници кои содржат празни калории.

Јајцата содржат и витамин Д, кој му помага на организмот да ги раствори мастите наместо да ги чува, и е природен извор на витамин Б12 кој му помага на телото да ги разложи масните клетки.