Диета на познатата нутриционистка Маргарита Королева: Килограмите ќе исчезнат за само 9 дена!

12 ноември, 2020
76572bc2a4a503d0f8a390d61627c50aa1e73eaa

Нутриционистката Маргарита Королева разви техника за слабеење која им помогна на многу sвезди на шоу-бизнисот да ослабат. Деветдневната диета на Маргарита Королева е една од најпопуларните и најефикасните методи за слабеење.

Во суштина, тоа е синџир од три моно диети кои се следат едни со други.

Дополнителни ефекти: чистење на дебелото црево, лесно преминување во правилна диета по завршувањето на диетата.

Јадете храна во мали оброци, додека се препорачува да јадете често, без да правите долги паузи за глад. Многу е важно да се одржува рамнотежата на водата за време на диетата – пијте 2,5 литри вода на ден. Последниот оброк треба да биде пред седум часот навечер, по што можете да пиете само вода. Исхраната е променлива, но некои јадења и пијалоци се строго забранети – тоа се алкохолни, газирани и слатки пијалоци, зачини, дури и природни.


Диетата на Маргарита Королева се базира на „три сета“ – ориз, пилешко и зеленчук. Првите два производи се богати со главните макронутриенти – јаглехидрати и протеини, а зеленчукот, благодарение на влакната што ги содржи, помага да се обезбеди крајната „чистота“ – ослободувајќи ги цревата од токсини.

Денови на ориз – првите три дена

Првите три дена оброкот се состои од ориз варен на посебен начин. Во овој случај, треба да јадете само златен или бел ориз со долги зрна. Готвењето ориз треба да биде според следниот рецепт: натопете 250 грама ориз во ладна вода и оставете го преку ноќ. Ќе мора да го исплакнете неколку пати наутро, да додадете вода во сооднос 1: 2 и да вриете 15 минути без да додадете сол. Добиената количина ориз е поделена на шест порции, а последниот оброк не подоцна од 19 часот. Во текот на денот, дозволено е да се јадат три лажички мед (само не со ориз!).


Денови на пилешко – вторите три дена

Оризот брзо ќе ви здодее, но втората фаза од диетата – пилешко – доаѓа исто толку брзо. Диетата за цел ден е пилешко со тежина од 1.200 гр. Сè е според принципот на првата фаза: го делиме на 6 порции и јадеме во текот на денот, последниот оброк не е подоцна од 19 часот.

Денови на зеленчук – последните три дена

Третата фаза на диета има посебна улога во последната фаза: три дена на некои зеленчуци. Во текот на овие три дена, телото ќе биде исполнето со влакна, а телото ќе биде исчистено од токсини. Правилата се исти – забрането е со зачини, кисели краставички, кисел зеленчук. Секој избира зеленчук според својот вкус, може да земете каков било зеленчук, освен компир.