Јадете сè, а ослабете 3 кг за една недела!

1 септември, 2020
диета

Оваа диета се базира претежно на зеленчук и месо. Предноста на оваа диета е што не морате да исфрлате ниту една група на намирници, а ниту количината ви е ограничена.

Диетата трае седум дена, но тоа не значи дека не можете да продолжите со овој режим на исхрана и понатаму.

Појадокот е секој ден ист, а се состои од грејпфрут, кафе или чај без шеќер, парче препечен леб или тост.

ПРВ ДЕН

Ручек:  мешано месо, домат, кафе, лимонада без шеќер

Вечера: риба од конзерва или на скара, салата од свеж сезонски зеленчук, варен зеленчук, тост, грејпфрут

ВТОР ДЕН

Ручек: овошна салата, дозволени се сите видови на овошје, не е важно дали е суво или свежо

Вечера: ќебапчиња, домат, целер и маслинки

ТРЕТ ДЕН

Ручек: салата од туна прелиена со лимон

Вечера: бифтек или некое друго месо на скара, сезонска салата

ЧЕТВРТИ ДЕН

Ручек: две варени јајца, сирење

Вечера: варено пилешко месо, или на скара, свежа сезонска салата, тост

ПЕТТИ ДЕН

Ручек: сирење, варен спанаќ, тост

Вечера:риба од конзерва или на скара, мешана салата, варен зеленчук, тост

ШЕСТИ ДЕН

Ручек: овошна салата

Вечера: варено пилешко месо, или на скара, мешана салата

СЕДМИ ДЕН

Ручек: варено пилешко месо, или на скара, домат, варен зеленчук, грејпфрут

Вечера: месо на скара, краставица, целер, домат