Јадевте а повторно сте гладни: Постојат неколку објаснувања зошто организмот повторно бара храна

9 ноември, 2020
387767_x4_f

Често се случува да јадете, а сепак по неколку моменти да сте гладни. Постојат неколку причини за овој феномен, и прочитајте подолу за што станува збор.

Не пиете доволно вода

Ова може да изгледа чудно, но кога телото е дехидрирано, тоа всушност почнува да го имитира чувството на глад. Следниот пат кога ќе се чувствувате гладни, напијте се чаша вода наскоро после обилен оброк и почекајте околу 15 минути – чувството на глад може да исчезне. За да спречите дехидрација во текот на денот, обидете се да го започнете утрото со чаша вода.

Здодевно ви е

Јадењето од досада може да стане непријатна навика. Следниот пат кога ќе посегнете по закуски, обидете се да размислите дали сте навистина гладни или нешто друго ве вознемирува. Одење или читање книга може да ви го одвлече вниманието за да избегнете јадење од досада.

Не јадете доволно протеини или масти

Полнењето чинија со здрави протеини и масти е најдобриот начин да останете сити цел ден. Пилешкото е одличен извор на протеини, и ако сте вегетаријанец, во вашата исхрана можете да вклучите повеќе грчки јогурт, јајца, грав и цели зрна. За да додадете здрави масти во вашата исхрана, вклучете ореви и авокадо.

Јадете во неправилни интервали

Прескокнување оброци, како што е појадок, подоцна може да го зголеми вашиот апетит. Исто така, нередовните оброци или долгите периоди меѓу нив можат да нè натераат да консумираме нездрави закуски. За да го спречите ова, проверете дали јадете нешто на секои 4-5 часа за да спречите појава на напади на глад. Исто така, многу е важно да појадуваме, дури и ако не јадеме многу.