Како да ги намалите килограмите доколку имате синдром на полицистични јајници?

15 декември, 2020
vegan-meal-with-chickpeas-quinoa-sweet-potato-avocado-lime-and-high-fiber-vegetables-and-legumes-for-pcos-diet

Слабеењето не само што го намалува ризикот од многу болести, туку може да направи да се чувствувате подобро во вашата кожа и позадоволни. Кога имате полицистични јајници, одбивањето и само 10% од телесната тежина може да го врати менструалниот циклус во нормала. Исто така, може да помогне во ублажување на некои симптоми на синдром на полицистични јајници.

Слабеењето исто така може да ја подобри чувствителноста на инсулин, што може да го намали ризикот од дијабетес, срцеви заболувања и компликации поврзани со синдромот на полицистични јајници. Со цел да се започне борбата против вишокот тежина, пред сè е потребно да се посети вашиот лекар. Лекарот ќе ве измери, ќе го провери вашиот волумен и БМИ (индекс на телесна маса).

Врз основа на сите параметри, вашиот лекар може да препорача лекови кои ќе влијаат на регулирање на хормоните, како и лекови кои ќе се грижат за дијабетесот, ако исто така се борите против него. Никогаш не земајте лекови самостојно и секогаш консултирајте се со лекар за терапија. Исто така, не прекинувајте сами со терапијата.

Што друго можете да направите за себе?

Промената на вашиот животен стил и начин на живот може да биде од клучно значење за одржување на вашата тежина и здравје под контрола.

– Единствената храна богата со растителни влакна, со што помалку индустриски шеќер. Јадете редовно свежо овошје и зеленчук, како и цели зрна. Избегнувајте индустриска храна, како и масна храна за да го држите шеќерот во крвта под контрола.

Ако не сте сигурни која храна е добра за вас и ако се борите со здрава исхрана, размислете да се консултирате со нутриционист.


– Истражувањата покажаа дека два вида на влакна покажуваат најдобар ефект во контролата на телесната тежина: нутриоза и глукоманан.

Глукоманан се препорачува првенствено поради неговата способност да апсорбира големи количини вода. Со врзување вода, овие влакна зафаќаат простор во стомакот и не спречуваат да внесуваме повеќе храна отколку што навистина ни треба. Бидејќи влакната се тешко сварливи, тие се задржуваат во стомакот, па затоа прават да се чувствуваме сити подолг временски период.

Нутриозата е ниско-енергетско растително влакно. Покрај тоа што дава чувство на ситост, Нутриозата има уште една значајна предност – помага во регулирање на нивото на шеќер во крвта. Кога сакаме да изгубиме тежина, ова е исклучително важно.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi