Кембриџ диета!

18 октомври, 2020
диета


Диетата Кембриџ е една од радикалните диети чии ефекти се краткорочни.

Дизајниран е во Велика Британија во 1970 година – истата година на Универзитетот во Кембриџ, поради што го доби името што го носи, а го дизајнираше д-р Алан Хауард.

Основни принципи за Кембриџ диетата
Главната цел на оваа диета е исклучително нискиот внес на калории. Овој опсег е во износ од 440 – 1500 kcal. Го зголемува внесот на витамини, минерали и здрави масти и со тоа се намалува губењето на хранливи материи што е типично за ограничувачката диета.

Само возрасните и луѓето над 16 години можат да бидат изложени на оваа диета.

Суштината на оваа диета е да предизвика блага кетоза. Тоа е состојба во која орагнизмот ќе влезе по одредено време и исхрана која главно се базира на протеини и масти. Кога телото влегува во состојба на кетоза, тој користи масти како главен извор на енергија наместо шеќер. Ова ќе се случи само кога телото прима мали количини јаглехидрати за подолг временски период.

Кога започнувате со Кето начин на исхрана, телото ќе помине низ дури 6 фази на промена и тие резултираат во забрзано губење на тежината. Диетата Кембриџ се состои од 6 фази.

Не мора да мора да ги поминувате сите фази. Ако мислите дека вашето тело е подготвено, можете веднаш да ја започнете фазата 2.

Првата фаза значи дека лицето на диета постепено го намалува вкупниот внес на калории. Во оваа почетна фаза треба да биде поголем од 500 калории на ден, во втората 790, во третата 1000, во четвртата 1200, во петтата 1500 и во шестата 1500 калории на ден.

Дозволено е да се конзумира кафе, чај и кисела вода. Забранети се сокови, кафе и чај со млеко, алкохол и сите пијалоци што содржат шеќер.

Оваа фаза мора да ја следите најмалку една недела и максимум 12 недели. Се користат диетални производи од Кембриџ, кои вклучуваат супи, каши и шејкови. Дозволена е комбинација на Кембриџ производи со еден нормален оброк, под услов тој нормален оброк да не содржи повеќе од 200 калории.

Оваа фаза е можеби најважна за луѓето кои многу седат пред компјутер, и кои немаат никаква физичка активност во текот на денот.

Втората фаза морате да ја одржувате минимум 1 недела и максимум три недели.

Во втората фаза се јаде посно месо од живина и малку зеленчук, но претежно се консумираат препарати од Кембриџ. Храната треба да биде што е можно побогата со протеини и телото мора да прима 810 калории секој ден. Од оваа фаза, внесот на калории полека се зголемува, така што метаболичката активност на вашето тело се зголемува, и станува сè понормална.

Третата фаза трае три недели. Постепеното внесување на повеќе калории продолжува и тој број сега е 1000 калории на ден. Во оваа фаза, имате три оброка дневно, и тука додавате млеко и салати во вашата исхрана и полека започнувате да ги елиминирате додатоците во исхраната.

Четвртата фаза нема одредено времетраење. Во текот на оваа фаза, земате два нормални оброка што содржат млеко и 2 оброка додатоци на Кембриџ. Калориите не се бројат тука и вашето тело се враќа во нормала.

Во петтата фаза, внесувате 1500 калории секој ден. Дозволено е комбинирање на суплименти од Кембриџ со појадок, ручек и вечера. Треба да броите калории и да ги држите под контрола.

Шестата фаза е финална и во неа можете да останете онолку долго колку што сакате. До оваа фаза изгубивте доволно килограми и полека можете да започнете да ја балансирате вашата исхрана.

За кого не е диетата Кембриџ?
Пред да започнете со примена на оваа диета, задолжително консултирајте се со лекар.

Диетата не се препорачува за луѓе кои имаат проблеми со бубрезите и кои страдаат од заболување на црниот дроб. Исто така, не е за тинејџери, спортисти и други луѓе кои се многу физички активни.

Ниту бремените, ниту жените кои дојат не треба да се подложат на оваа диета.

Ако имате силна волја и успеете да издржите диета што брои калории, сигурно ќе изгубите тежина. Неговата предност е тоа што е флексибилен и не мора да се откажувате од сите јадења што ви се допаѓаат.

Диетата Кембриџ е малку побавна, па резултатите доаѓаат побавно, но е ефикасна. Откако ќе ја достигнете посакуваната тежина, треба само да вложите малку напор и да ја задржите на тоа ниво.