На 70 години, доби тело што го немаше ни на 20: Благодарение на овие едноставни правила!

6 мај, 2020
baba

Таа е најстарата фитнес инструкторка, има 73 години и тело на кое и завидуваат и многу помлади девојчиња. За оваа неверојатна трансформација, заслужна е една работа

Кога наполнила 70 години, Џун Мекдоналдс, имала близу 100 килограми и проблеми со крвниот притисок и холестерол. Тој ден, таа одлучила дека мора да стори нешто.

Со оглед на тоа што нејзината ќерка е инструктор за фитнес, таа ја замолила да и оддржува тренинзи, на што ќерката се согласила. Од нејзиниот 70-ти роденден, таа работи со полна пареа и не пропушта ниту еден тренинг.

Таа вели дека е горда на себе и сега сака да го сподели своето знаење и искуство  со следбениците на социјалните мрежи.

Им порачува на сите: „Ако една баба од 70 години успеа, тогаш секој може“.

Џун Мекдоналдс целиот живот се бори со вишок килограми, но нејзиниот живот и навиките се променија за само еден ден. Денес има 73 и изгледа подобро од кога било. „Се чувствувам како друга жена“, вели таа.

„Две недели учев од ќерка ми за здрав начин на живот и сите совети ги имплементирав“.

Во првите 6 месеци изгуби 20 кг, а уште 15 во следните 6 месеци. Таа одела во теретана 5 пати неделно, а нејзиното вежбање вклучувало 15 минути кардио вежби и исто толку минути на вежби за обликување на телото.

View this post on Instagram

Let’s talk about gym style, something I never would have considered to be important even just two years ago… When I first started out on my transformation journey, I hated trying on clothes, and in fact most of my clothes barely fit me any more so I had just a few bottoms and tops to choose from. Baggy shorts and over-sized t-shirts in boring colors were my go-to. I didn’t love myself back then and that’s how I dressed myself. I used to think 1) I didn’t deserve beautiful clothes and 2) nothing nice would fit me anyway, especially at my age. It wasn’t until my daughter insisted that I buy some new workout clothes and took me shopping at @forever21 that I understood that that mindset wasn’t working for me. When I saw myself in flattering clothes in cute colors, I could see that my inner dialogue had to go. I actually had muscles! I actually had a good shape taking form! I felt so good inside to see that in those new clothes. 💛Even though it might seem like something superficial like clothing can’t have a big impact on how we see ourselves it absolutely can my dears! If I can learn that lesson in my seventies you can too. Now you won’t catch me heading to the gym (or my living room as the case may be 😅) without taking the time to chose a favorite outfit. My daughter tells her clients, “you have to invest the same love and compassion for yourself at the START of your transformation that would to your own daughter if she was in your shoes. You would encourage her, compliment her on her successes no matter how small, and you would treat her to some workout clothes that were flattering, wouldn’t you? So learn to do that for yourself, and replace that negative inner dialogue with a positive one”. Now I’m sharing this with you. 💕 Please don’t wait til you’re “perfect” to take pride in yourself. You have to already see your perfection, your effort and your courage today. Love yourself enough to change, and show yourself that love daily. On the right I’m wearing one of my favorite outfits by @womensbest . If you have any questions please ask below, and share your favorite gym-wear brands with each other! With Love Joan 💗 . #womenbest #womensbestwear

A post shared by Joan MacDonald (@trainwithjoan) on

Целосно ја променила исхраната, како и нејзиниот став кон храната. Наместо 3-те големи оброци на кои била навикната, таа започнала да јаде 5 пати на ден, но помали порции.

Житарки од цело зрно, месо без многу маснотии и многу зеленчук, тоа е она на што се базира нејзината исхрана денес. Основна група намирници се протеините. Благодарение на нив, таа изградила мускули и брзо ги согорела сите маснотии.

Вака изгледа нејзината диета:

Појадок: Овесна каша или омлет од 2 цели јајца и 3 белки од јајца, малку сирење и зеленчук.

Ручек: Месо без многу маснотии, многу зеленчук, интегрален леб.

Вечера: Риба и зеленчук или интегрален леб и чаша јогурт.

Исто така, има 2 закуски во текот на денот, кои се состојат од едно овошје или грст овошје или сладолед без шеќер. Од време на време, може да си дозволи некои слатки. Тој вели дека ги слуша потребите на телото и е водена од тоа.

Најважно е да се ослободите од масна храна и прекумерна употреба на шеќер. Овие се главните правила што треба да се следат. Со дополнителна физичка активност, резултатите нема да изостанат.

Таа потенцира дека без тренирање не е можно да се обликува телото. „Правилната исхрана се подразбира, но тренингот е исто така важен“.

View this post on Instagram

My biggest advice to all of you trying to make a big change is: JUST DON’T QUIT! 💪 When I started out on this journey (that I’m STILL on, mind you), I didn’t have high expectations. I just wanted to get off my medication and stop racing towards that hospital bed! 😩 My daughter had tried for years to persuade me to stop snacking and start following a proper eating routine, but I was just too exhausted and depressed to make it stick, or so I thought. Watching my own mother sicken and pass away in a nursing home, and hearing my own doctor tell me I needed to increase my heart medication, was the final straw. 💪 When my daughter pleaded with me one last time to join her online transformation group, I went for it. Even though I didn’t own a cell phone at the time, or know a darned thing about apps or even how to take a picture and “load” it ! 😳 t#This was a Big Leap moment for me. I did it for my health, and I did it so that I could try to enjoy my last years on this earth happy and energized. 🙏 If I could persuade you all to do it for your own health and well-being, to invest in your strength and flexibility so that you can really enjoy being in your own body, then I will be a happy woman. When you improve your health, it’s like taking a whole new lease out in life. You don’t even know all the benefits that will come your way, so you can enjoy a heap of wonderful surprises there, too. 💕 . For those of you that are unable to work with a coach, my team and I are finalizing my first ebook to help you get started. It will cover training at home, a meal plan that I am helping to put together with some of my favorite recipes, and some of my own top tips on mindset. It will be available soon, and I will keep you all updated. I’m working very hard on the exercise videos myself. 💪💪 . Have a beautiful Sunday everybody. Let’s all get through this by spreading some positivity and light on the situation. With love, Joan xx . #transformation #health #fitover70

A post shared by Joan MacDonald (@trainwithjoan) on

Со изгубените килограми, сите болести исчезнаа. “Ги исфрлив лековите, немам повеќе проблеми со артритис, ја контролирам болеста на бубрезите. Имам повеќе енергија и самодоверба”, додава таа.

“Да се стигне до целта е лесно кога ќе донесете одлука. Планот за исхрана не е ни малку тежок. Никогаш не сум гладна. Најтешкиот дел за мене беше да се решам за промена и верувам дека тоа им пречи и на многу жени. Само помислете колку подобро ќе се чувствувате и изгледате, јас сум пример дека сè е можно “.