Надминете ја оваа лоша навика еднаш засекогаш – Исхрана што ќе ви одвикне од шеќер за 5 дена!

27 јуни, 2020
seker

Ако престанете да го консумирате 10 дена, потребата за него значително ќе се намали

Ако не можете да издржите еден ден без неколку барови чоколади, слатка храна, газирани пијалоци, време е да се применуваат диети за да се ослободите од шеќерот.

Докажано е дека само 30 проценти од шеќерот се внесува во форма на храна како што се слатки и газирани пијалоци, додека пак остатокот е скриен во јогуртот, конзервирана храна или чаша овошен сок.

Сахароза, декстроза, гликоза, сируп од пченка, кои се наведени на амбалажата, се исто така видови шеќер, кои доколку се користат премногу во исхраната, организмот може да се навикне на нив. Според нутриционистите, ако престанете да консумирате шеќер 10 дена, потребата за него значително ќе се намали. Кога повторно ќе почнете да конзумирте шеќер и со помали количини вашиот организам ќе биде задоволен.

ПРВ ДЕН

Појадок: сад со овесни снегулки со обезмастено млеко или соја млеко, неколку цреши

Ручек: супа од домати, хумус со свеж зеленчук

Вечера: интегрален шпагети со карбонара сос

ВТОР ДЕН

Појадок: две парчиња ржан леб, путер од кикиритки и половина грејпфрут

Ручек: грав со зеленчук и чили

Вечера: мешан зеленчук и кафеав ориз

ТРЕТ ДЕН

Појадок: јогурт, свежо овошје

Ручек: варени јајца, парче мисирка, цвекло и рендан морков

Вечера: пржено тофу сирење, ореви, зеленчук

ЧЕТВРТ ДЕН

Појадок: варено јајце и две парчиња ‘ржaн тост

Ручек: пилешка салата, рукола, пипрака, црвен кромид, целер

Вечера: интегрални шпагети , сос од домати и морска храна

ПЕТТИ ДЕН

Појадок: туна и домати на скара

Ручек: димена солена харинга, парче ржан леб, млад кромид, домат, краставица и супа од леќа

Вечера: филе на скара со печен мешан млад зеленчук и компири