Напитоци кои расонуваат и ја подигнуваат енергијата

7 јули, 2020
сфвдсфдс


Вода со лимон

Иако сте свесни дека чаша вода со лимон наутро на празен стомак ја активира работата на варењето, можеби не сте знаеле дека лимонот содржи големи дози калиум што го стимулира протокот на кислород во мозокот, а со тоа и когнитивните функции. Водата, со или без лимон, е одговорна за многу процеси во организмот, а со тоа и целиот систем работи беспрекорно, според Real Simple. „Благата дехидрација нарушува многу когнитивни функции како што се концентрација, будност и краткотрајна меморија“, вели нутриционистот Ребека Диткоф, додавајќи дека пие голема чаша вода со лимон секој пат кога ќе се чувствува слаби или поспана.

Сок од цвекло

Цвекло е богат со нитрати кои се стимулира протокот на крв во мозокот, кој, исто така, ја подобрува менталната и когнитивните функции, Дитков објаснува. Поточно, додава тој, тоа значи зголемена когнитивна функција во сегашноста и помалку ризик од деменција во иднина. Овој ефект може да се зголеми ако сокот од цвекло е комбиниран со вежбање, затоа размислете да го пиете овој сок 30 минути пред тренингот.

Зелен чај

Овој популарен пијалок се користи со векови за зајакнување на когнитивните способности. Ги има истите придобивки од кофеинот како кафето, но како бонус ја содржи аминокиселината Л-танин што може да ја намали вознемиреноста и да го зголеми производството на хормонот допамин. Пиењето зелен чај ја зголемува будноста, исто како и другите пијалоци богати со кофеин, но овој пијалок нема да предизвика непријатно чукање на срцето.

Пијалоци со бобинки

Јагоди, боровинки, капини и акаи бобинки се неверојатно вкусни и имаат исклучително корисен ефект врз мозокот. Тие се богати со антиоксиданти кои ги штитат клетките од распаѓање и можат да го променат начинот на кој комуницираат невроните, објаснува Дитков. Најлесен начин да се донесе вистинската доза на бобинки на менито се пијалаци што можете да ги направите за појадок или закуска.