14 август, 2020


Во лето, генерално, треба да трошиме помалку калории, т.е. енергија што ја добиваме од храната, што е дополнителна причина за да се избегне масна и тешка за варење храна.

Пред се , треба да избегнуваме многу зачинети јадења печена, пржена и масна храна и производи од месо, кофеин, газирани пијалоци…


Масната и тешката храна ја отежнува циркулацијата, па затоа е неопходно да се намали потрошувачката на храна што тешко се вари со зголемувањето на температурата на воздухот. Наместо течности, може да се конзумира сезонско овошје и зеленчук, а најдобриот избор се зелена салата, домати, краставици, лубеници, дињи и јаболка. Овие намирници во просек содржат повеќе од 80% вода и пропорционална количина на минерали, така што тие служат како вкусен извор на вода, но и минерали, кои се губат со испарување или потење. Корисно е да се консумираат храна како мешунки, семиња, нерафинирани масла, особено маслиново масло и мали количини риба и морска храна, кои ќе го хранат организмот со квалитетни хранливи состојки. Освен фактот дека ќе имате помалку топлина, со оваа диета исто така можете брзо да ја корегирате телесната тежина!

Остави коментар

Почетна // Life Story // Оваа храна го лади телото одвнатре и ги топи килограмите: Најдобра диета за летните горештини!
Горе