Сакате да изгубите тежина? Запомнете ја оваа вест!

30 април, 2020
храна

Дали сакате да се ослободите од оние неколку килограми што минале незабележано овој месец?

За среќа за вас, неодамнешното истражување на метаболизмот на клетките најде ефикасен и целосно безболен начин за губење на тежината за кој не е потребна промена во вашата диета! Едноставно ограничете ја потрошувачката на храна на 10 до 12 часа. Со други зборови, ако сте јаделе појадок околу 8 часот, последниот оброк од тој ден треба да биде помеѓу 18 и 20 часот.

Како работи овој метод?

Истражувачите во оваа студија за прв пат ги забележале навиките за јадење на своите субјекти и откриле дека повеќето консумираат храна во текот на 15 часа, што е скоро цело време од кога се будат. Меѓутоа, кога испитаниците ја ограничиле потрошувачката на храна на 10 до 12 часа (без промена во диетата), тие изгубиле во просек од 3 килограми во текот на 16 недели, имале повеќе енергија и спиеле подобро. Најдобро од сè, тој ефект траел скоро една година!

Наједноставно објаснување е – ако го ограничите периодот на јадење за 3 до 5 часа, ќе консумирате помалку храна затоа што ќе престанете да јадете порано. На пример, ако честопати барате бисквити или други грицки додека гледате телевизија, избегнувањето храна после 8 часот ќе ги елиминира празните калории и ненадејните промени во нивото на шеќер во крвта што можат да предизвикаат слатки и закуски. Исто така, продолжувањето на периодот што не трошиме храна во текот на ноќта, ќе има позитивен ефект врз циркадијанскиот ритам, што ќе го подобри вашиот сон и метаболизмот.

Во кој временски период најчесто консумирате храна? Споделете во коментарите.