Скарсдејл диета! Ќе изгубите неверојатни 9килограми за 14дена!

16 октомври, 2020
диета

Дали постојано имате проблем со вишок килограми и не постои начин да се ослободите од тој вишок?

Пробавте многу диети, но некако досега никој не ви одговараше. За сите оние кои се наоѓаат во претходните две реченици, имаме решение – диетата Скарсдејл.

Оваа диета, која ја доживеа својата најголема популарност во текот на 70-тите години на минатиот век, може да ви помогне да го решите проблемот со вишокот килограми, бидејќи со нејзина помош можете да изгубите дури 9 килограми за 2 недели. Се разбира, тоа зависи од вашата почетна тежина – колку повеќе вишок – толку повеќе ќе изгубите. И не е претерување затоа што оваа диета е доволно „стара“ што има обемна документација за нејзиниот успех.

Интересно е што диетата Скарсдејл најмногу се користи во „итни“ ситуации – кога треба брзо да изгубите вишок килограми пред празничен настан и да влезете во гардероба која беше „до вчера“ темна и сега тесна. Да, да, мислиме на свадби и слични прилики каде треба да блеснете!

Ако ве интересира како е тоа можно и што треба да јадете, одговорот може да го најдете подолу.

Која е диетата Скарсдејл?
Диетата Скарсдејл е креирана од кардиологот д-р Херман Тарновер и е именувана по градот Скарсдејл во државата Њујорк каде работел д-р Херман.

Она што е одлично во врска со оваа диета е тоа што е можно да изгубите околу 9 килограми за 2 недели, ако го следите менито и сите правила.

Она што НЕ е толку големо е фактот дека оваа диета е крајно ограничувачка, па доколку имате какви било здравствени проблеми не би ви препорачале да ја практикувате оваа диета.

Диетата Скарсдејл се заснова на ограничување на дневниот внес на калории на 1.000 kCal (види Вредности на калории на храна), но исто така постои и строг список на храна што може и не треба да се консумира.

Исхраната се состои од 43% протеини, 22,5% масти и 34,5% јаглехидрати.

Забранета храна:
Зеленчук: грав, пченка, леќа, грашок, компир, сладок компир, тиква,ориз;
Овошје: авокадо;
Млечни производи: полномасно млеко, јогурт и сирење;
Масла: Сите масла, путер, мајонез и преливи за салата;
Житарки: сите видови житни култури и производи од нив (леб, колачи, бисквити, крекери, крофни, палачинки, пици, тестенини, сендвичи, тортиљи и др.);
Брашно: сите врсти на брашно;
Ореви: сите ореви, освен ореви во ограничени количини;
Месо: високо обработено месо, колбаси, салама, сланина;
Слатки: сите слатки се забранети, како и чоколадото;
Пијалоци: алкохолни пијалоци, засладени пијалоци, овошни сокови, засладено кафе и чаеви;
Преработена храна: Замрзната храна, чипс, готови јадења, брза храна.
Дозволена храна:
Суров зеленчук и зеленчук без скроб: пиперки, брокула, пршута, зелка, моркови, карфиол, целер, зелена салата, кромид, спанаќ, домати, тиквички, ротквици, боранија;
Овошје: грејпфрутот е најпосакуван, а можно е да се јадат јаболка, грозје, лимони, манго, папаја, праски, печурки, лубеници, јагоди и боровинки;
Житарки: дозволен е само протеински леб;
Месо и риба: посно говедско месо, пилешко, мисирка, риба, школки;
Јајца: можно е да се јадат и жолчки и белки, но подготвени без масло, путер или други масти;
Млечни производи: млеко со малку маснотии, кисело млеко, свежа урда;
Ореви: понекогаш е можно да се јаде максимум 6 ореви во текот на денот;
Зачини: дозволени се повеќето суви зачини;
Пијалоци: црно кафе без шеќер, чај без шеќер и вода.
Во случај да ви треба закуска помеѓу оброците, можете да грицкате целер, моркови или да испиете чаша супа од зеленчук.

За време на целата диета, пожелно е да пиете што е можно повеќе течност, најмалку 1 литар вода во текот на денот, а може да пиете и црно кафе без шеќер или билен чај.

Она што е важно да се напомене е дека оваа диета не е наменета да се практикува повеќе од 2 недели.

Диета Скарсдејл – пример за тридневно мени:
Ден I
Појадок: 1 парче протеински леб, половина грејпфрут, шолја црно кафе или чај.

Ручек: Салата (конзервиран лосос, зелена салата, зелка, оцет и облекување со лимон), овошје по ваш избор и шолја чај.

Вечера: Печено пилешко од рерна без додадени маснотии и без кожа, спанаќ, половина пиперка, боранија и шолја чај.

II ден
Појадок: 1 парче протеински леб, половина грејпфрут, шолја црно кафе или чај.

Ручек: 2 варени јајца, 1 чаша урда со малку маснотии, 1 парче протеински леб, овошје по ваш избор и шолја билен чај.

Вечера: Посно плескаво говедско месо, краставица, целер и доматна салата со оцет и прелив од лимон и шолја чај од билки.

III ден
Појадок: 1 парче протеински леб, половина грејпфрут, шолја црно кафе или чај.

Ручек: мисирка од рерна без додавање маснотии и без кожа, спанаќ, домат и шолја билен чај.

Вечера: Стек без маснотии на скара, пршута, кромид, половина црвена пиперка и чаша билен чај.

Делови не треба да бидат големи, освен делови од салата кои содржат зелена салата и сличен зеленчук, или ако храната е богата со протеини. Исто така, треба да водите сметка да не трошите повеќе од 1.000 калории во текот на денот.

Мали трикови кои ќе ви помогнат ефикасно да ја спроведете вашата диета без премногу „страдање“:

Првите денови се најтешки, затоа започнете ја вашата диета во петок за да можете добро да се одморите за време на викендот, бидејќи првите 48 часа чување се критични (постои голем глад и желба да се „нападне“ фрижидерот).


Користете топла вода во случај на сериозен глад. Пијте го лесно, голтка по голтка и ќе измамите глад барем во следните 2 часа.
Секогаш подготвувајте стапчиња од морков и целер – кога сте навистина гладни – грицкајте ги и полека џвакајте – гладот ​​ќе исчезне.


Диета со Скарсдејл – ПРИДОБИВКИ
За многу краток временски период можете да изгубите голем број килограми.
Диетата е многу едноставна и ефтина за практикување.
Не е потребна дополнителна или специјална опрема за правење храна.
Храна богата со протеини се јаде и зеленчук се јаде на секој оброк.
Диета Скарсдејл – МАНИ
Оваа диета е крајно ограничувачка.
Забранета е многу храна која е нутриционистички богата и здрава.
Дали е потребно да се вежба на оваа диета?
Вежбањето, како што знаеме, е секогаш потребно и корисно. Сепак, со оваа диета поради голем дефицит – се препорачува помалку активност бидејќи во спротивно ќе бидете навистина гладни. Дваесет минути брзо одење секој ден во текот на овие две недели колку што се следи диетата – ќе биде доволно.

Пилатес е исто така активност во затворено што може дополнително да ви помогне да изгубите тежина побрзо и да формирате убава линија.

Заклучок
Диета која ветува многу, но бара и одредена дисциплина и постојаност. Резултатите се секако импресивни, но не секој може да ги постигне.

Ако одлучите да ја испробате оваа диета, треба претходно да се консултирате со избраниот лекар или нутриционист.

Екстремно ограничувачката диета не е добар избор ако имате одредени здравствени проблеми, а избраниот лекар или нутриционист може да ви помогне и да ве посоветува дали оваа диета е добра или не за вашето здравје.