Урми: Дали треба да ги избегнуваме поради тоа што содржат голема количина природен шеќер?

14 јуни, 2020
unnamed

Се берат на есен и во зима, но многу се популарни и “сушените” урми, достапни во текот на целата година.

Сувите урми содржат повеќе калории отколку свежите.

Нутритивна вредност на 100 грама урми:

  • Калории – 282kcal
  • Масти –  0, 4 грама
  • Јагленохидрати – 75грама (од кои 8грама влакна, 63грама шеќер)
  • Протеини – 2, 5грама
  • Содржат: Калциум, Бакар, Манган, Железо, Витамин Б6, Магнезиум

Придобивки:

  • Олифеноли. Тоа се антиоксидантни спојки, кој можат да го заштитат телото од разни воспаленија.
  • Добра замена за слатко. Можат да ја задоволат потребата за благо, истовремено нудејќи неопходни хранливи состојки.
  • Влакна. Само ¼ филџан урми заменува 12% од човековата дневна потреба за влакна.
  • Калциум. Тоа е електролит којшто е потребен за доброто здравје на срцето, а помага и во изградбата на мускули и протеини во телото.
  • Одлична замена за шеќер. Во рецептите за најразлични десерти, слободно наместо шеќер може да се стават урми, вкусот ќе остане ист.

Но, урмите навистина содржат висока количина на природен шеќер, што значи дека луѓето коишто се обидуваат да го контролираат шеќерот во крвта, мора да бидам многу внимателни со конзумирањето на овој производ.