Вертикална диета – диета за бодибилдери!

17 октомври, 2020
бодибилдери


Ако барате план за диета што ќе ви помогне не само да ја одржувате посакуваната тежина, туку и да ја зголемите мускулната маса, вие сте на вистинското место – пред вас е Вертикалната диета – моќна алатка за слабеење и здебелување на мускулна маса.

Вертикална диета е план на исхрана развиен од професионален бодибилдер. И не, не плашете се сега, не мора да бидете бодибилдер за да го користите овој план на исхрана. Секој што сака да ја зголеми мускулната маса, да ја одржи посакуваната тежина и да се занимава со спорт, дури и рекреативно, може да го искористи овој план на исхрана. Првично, диетата е направена за потребите на професионалните спортисти и бодибилдери, но сега е прилагодена и за оние кои повремено одат во теретана.

Оваа диета исто така ќе ви помогне да ја подобрите вашата енергија, издржливост, како и да ги направите хормоните во ред.

Што е вертикална диета?
Стен Ефердинг, професионален бодибилдер и кревач на тегови, и самиот бараше најдобра диета што ќе ги подобри неговите перформанси кога ќе дојде до идејата за оваа диета.

Како што веќе споменавме, оваа диета е идеална и за оние кои рекреативно одат во теретана или рекреативно вежбаат и сакаат да ослабат и да добијат мускулна маса.

Ќе видите дека овој начин на јадење е прилично едноставен, а тој само промовира висококвалитетна и нутритивно богата храна што лесно се вари.

Пред да започнете, треба да знаете дека оваа диета е богата со јаглени хидрати, но може да се прилагоди и на други диети, како што е диетата со палео.

Примарна храна
Храната што скоро секогаш ќе ја јадете се црвено месо и бел ориз. Оризот се јаде затоа што лесно се вари, а црвеното месо е богато со железо, витамин Б, цинк, но и холестерол, кој е важен за раст на мускулите.

Се разбира, не можете да живеете само со месо и ориз, така што диетата дозволува ограничен внес на храна богата со храната, како што се јајца, јогурт, спанаќ и лосос.

Дозволена храна
Црвено месо: говедско, јагнешко месо, ловче
Ориз: само бел
Овошје: сè е дозволено, но најмногу се препорачуваат портокали и брусница
Компири: бел и сладок
Зеленчук: морков, целер, тиквички, краставица, црвен пипер, модар патлиџан, спанаќ
Масла: маслиново масло, кокосово масло, масло од авокадо, путер
Риба: лосос
Јајца: цели јајца
Млечни производи: јогурт, млеко, полномасно сирење
Друго месо: пилешко, мисирка
Мешунки: грав и други мешунки само доколку претходно биле потопени
Овес: ако е претходно потопен
Се препорачува да се користи храна која е квалитетна и по можност органска.

Забранета храна
Храната што не се вари е лесно забранета, како и храната што предизвикува надуеност и гасови. Значи, иако е исклучително здрава храна, брокула и карфиол се забранети, како и кромид и лук.

Мешунките, кафеавиот ориз и житарките треба да се елиминираат бидејќи содржат одредени киселини, кои можат да апсорбираат одредени хранливи материи што ви се потребни.

Житарки: кафеав ориз, леб, тестенини, пченично брашно
Мешунки: грав ако не е претходно натопен, соја, грашок, кикирики
Масла: соја, пченка, сончоглед
Зеленчук: брокула, карфиол, зелка, аспарагус, кеale, кромид, лук, млад кромид
Пијалоци: алкохолни пијалоци, газирани сокови, кафе
Доколку некоја од овие намирници не ве вознемирува и можете лесно да ја варите, можете да ја користите во вашата исхрана, но во ограничен обем.

Како да започнете вертикална диета?
Првото нешто што треба да направите е да го пресметате вашиот БМР или бројот на калории што му се потребни на вашето тело за да ги извршува основните функции. Потоа додадете калории врз основа на вашето ниво на физичка активност.

Бидејќи вашето тело се навикнува на диетата и станувате гладни помеѓу оброците, треба да додадете повеќе калории. Ова е вертикален процес кој ќе ви помогне да ја зголемите мускулната маса и побрзо да закрепнете по тренингот.

Бројот на калории што ги додавате зависи од начинот на тренирање, а се сведува на јадење друг оброк во текот на денот или зголемување на порциите што ги јадете.

Не треба да претерувате со додавање калории, освен ако не сте навистина професионален спортист. Процесот на додавање калории се повторува сè додека не ја достигнете посакуваната тежина и мускулна маса.

Предлог за мени за 1 ден

Оброк 1

Изматени јајца со сирење, црвен пипер, спанаќ
сурови моркови и сурови бадеми
120 мл сок од брусница


Оброк 2

бифтек
бел ориз и сладок компир
120 мл сок од портокал
Оброк 3

лосос
бел ориз
спанаќ, пиперки и моркови
120 мл сок од портокал


Оброк 4

бифтек
бел ориз
слатки компири
120 мл сок од брусница


Ужинка

Грчки јогурт и овошје
Ова е само предлог за тоа како може да изгледа еден ден за време на оваа диета, а бројот на оброци што ќе ги имате во текот на денот зависи од количината на калории што ви требаат, како и од видот на обуката.

Вертикална диета – ПРИДОБИВКИ
Професионални спортисти, бодибилдери и кревачи на тегови многу лесно можат да ја достигнат посакуваната мускулна маса со помош на оваа диета.
Добра диета за слабеење
Одличен е за луѓе кои имаат проблем со варењето на храната


Вертикална диета – МАНИ
Не се внесува доволно здрава храна
Не се внесува храна богата со влакна
Не е погоден за вегани и вегетаријанци
Може да биде скапо поради големата количина на месо што треба да се јаде
Како и повеќето рестриктивни диети, и оваа не треба да се практикува подолг временски период. Направена е за да можете да изгубите тежина и да добиете мускулна маса за кратко време, како и да се чувствувате многу подобро затоа што не консумирате храна што отекува и создава гасови. Вертикалната диета промовира употреба на здрава и квалитетна храна, но исто така го ограничува внесувањето на многу други намирници богати со хранливи материи.

Пред да започнете со кој било рестриктивен план на исхрана, консултирајте се со вашиот лекар или нутриционист, бидејќи тие најдобро ќе ве известат дали овој тип на диета е соодветен за вас или не.