Вкусни ужини кои ги топат килограмите: Пет комбинации кои ќе ги обожувате!

8 ноември, 2020
233157_shutterstock-94807588_ls


Протеините, влакната и здравите масти прават да се чувствувате сити подолго и помала е веројатноста да се прејадете подоцна. Покрај тоа, ова трио вари побавно од едноставните јаглехидрати, што помага во регулирање на нивото на шеќер во крвта. Затоа протеините, влакната и здравите масти се клучни компоненти на диетата што доведува до слабеење. Тие ве одржуваат сити подолго и со мал внес на калории (дури и минималното намалување на калориите игра голема улога во слабеењето.)

Најдобрите закуски за слабеење вклучуваат најмалку две од следниве намирници: зеленчук, овошје, цели зрна, здрави масти или извор на протеини со малку маснотии

Малини и ореви

Ова е моќна комбинација одлична за слабеење. Малините се полни со растителни влакна (8 грама на чаша), а суровите ореви содржат маснотии, протеини и омега-3 масни киселини. Масните киселини се борат против воспалението, што може да биде особено корисно за постигнување на вашите цели (воспалението честопати се поврзува со зголемување на телесната тежина и може да го отежне слабеењето).

Грчки јогурт и бобинки

Една чаша грчки јогурт обезбедува 12-14 грама протеини и содржи околу 100 калории, но задолжително побарајте оној што не е засладен. Со додавање на 1 чаша бобинки, оваа здрава закуска ќе ја подигнете на повисоко ниво (дополнителни влакна, витамини и минерали).

Сиров зеленчук со свеж сос

Ужина во чаша сиров зеленчук (морков, целер или црвена пиперка) со вкусен домашен сос (мешавина од грчки јогурт и суви зачини). Тоа е одлична закуска со малку здрави масти и многу протеини и други хранливи материи. Зеленчукот е една од најдобрите закуски за слабеење затоа што можете да јадете голема количина и нема да добиете премногу калории.


Цврсто варени јајца и сирење

Брза и лесна закуска која се состои од две тврдо варени јајца со сирење содржи многу протеини и маснотии.

Урми со путер од ореви

Богати со антиоксиданси кои се клучни во борбата против болести, урмите се совршен третман што ќе ја задоволи потребата за слатки. Земете 2-3 урми со путер од ореви и ќе добиете здрава закуска.