Изладете се, буквално! Психијатрите тврдат дека коцка мраз може да ја намали нервозата!

19 септември, 2020
мраз

Имено, психијатарот и нутриционист Ума Наиду тврди дека цицањето коцка мраз може да помогне во намалување на анксиозноста.

Прво, поради ледената „сензација“ во устата, мозокот преминува од вознемирени мисли на ова ново чувство.

„Ова одвлекување внимание ја намалува и активноста на амигдалата, која е одговорна за емоционалните процеси во мозокот, вклучително и за вознемиреноста“, вели Наиду.


Второ, за време на вознемиреност, мозокот има негативен пристап, што значи дека постојаната грижа ги прави вознемирените луѓе постојано подготвени да се закануваат. И кога телото е постојано насочено кон потенцијална закана, приоритетите се одземаат од другите функции, како што се варење или производство на плунка. Цицање коцка мраз го активира парасимпатичкиот нервен систем, што може да има смирувачки ефект.

Сепак, Ума Наиду предупредува дека без оглед на корисни својства на мразот, луѓето мора да земат предвид дека студот е шок за системот, па затоа не се препорачува за лица со срцеви проблеми. Исто така, премногу мраз може да ја оштети глеќата на забот и да го зголеми ризикот од кариес.