Јадете само СВЕЖО овошје и зеленчук и ослабете со оваа диета!

14 септември, 2020
јади

Диетата со сурово овошје и зеленчук се заснова на јадење свежи, непреработени и органски одгледувани растенија.

Основата на овој тренд на храна се заснова на фактот дека храната не треба да се подготвува на температура над 50 степени, бидејќи само таквата храна има зачувано важни ензими кои ќе овозможат најдобра апсорпција на хранливите материи од овошјето и зеленчукот.

Оваа диета е богата со хранливи материи, влакна и калиум и сиромашна со натриум и заситени масти, што е нутриционист плус. Главен адут на свежо овошје и зеленчук се антиоксидансите и влакната, со кои оваа храна е богата. Наместо да готвите во вода, испарете го зеленчукот.

Доручекот:

чаша топла вода со лимон или

грејпфрут

топол чај со 4 интегрални бисквити

Ручек:

125 грама зелена салата со маслиново масло или

дел од мариниран зеленчук

4 ‘ржани бисквити


Вечера:

250 грама жица салата со маслинки, авокадо, пченица, краставица, домат