Како Адел ослабнала 44 кг за 4 месеци?

27 април, 2020
Naslovna

За релативно краток временски период, овој режим на диети ја надмина популарноста на сите други, а целиот свет го слушна благодарение на физичката трансформација на Адела.

Сирт-фуд стана популарна кога се дозна дека популарната пејачка Адел изгубила тежина благодарение на неа.  

Ние опишуваме зошто нутриционистите сметаат дека оваа диета е многу ексцентрична, дури и нездрава.  

„Интернет диетата“, креирана и истражувана од нутриционистите Аидан Гогинс и Глен Метен, стана планетарна популарна кога британскатат пејачка Адел изгуби 44 килограми за четири месеци. Некогашната полничка англиска ѕвезда претрпе физичка трансформација и целосно ја измени фигурата благодарение на диетата сиртфуд. Неделниот распоред се базира на циклуси и диетата е многу рестриктивна во однос на калории и намирници.

Внес на калории

За првите три дена во неделата, внесот на калории е 1.000 калории на ден, а калориите се добиваат од три смутија и еден класичен оброк направен од дозволени намирници. Другите четири дена во неделата – внесот на калории е 1.500 калории на ден, а калориите се добиваат од три смутија и два класични оброци од дозволени намирници.

Дозволени намирници

Исхраната се заснова на употреба на храна која го стимулира производството на сиртуин ензими. Тоа влијае на метаболизмот со забрзување на согорувањето на калориите, а покрај тоа, ги штити клетките на организмот и ги олеснува воспалителните процеси.  

 Риба: лосос, ракчиња  

Зеленчук: целер, кељ, рукола, леќа, црвен кромид

Овошје: урми, јаболка, боровинки, агруми (портокали, мандарини, лимон, грејпфрут…)  

 Маснотии: маслиново масло, ореви  

Зачини: магдонос, куркума  

Останато: црно чоколадо со 75 проценти какао, зелен чај, црно кафе без шеќер, црвено вино.

Ефекти на диетата

Двајца автори ја испитувале оваа диета само на дневна основа за физички активни лица, и тие обично изгубиле три килограми за една недела за време на рестриктивната диета.  

Според Гогинс и Матен, оваа диета е всушност специфична диета, а не некоја драстично рестриктивна. Таа има за цел да го забрза метаболизмот и да го зајакне имунолошкиот систем – телото станува поздраво и со соодветна физичка активност доаѓа губење на тежината.

Лошите страни на диетата

Исхраната е многу рестриктивна во однос на храната, затоа што сè што е дозволено, тешко може да се состои од нешто друго освен да се блендира. Тоа е многу рестриктивно и во однос на калории, 1.000 до 1.500 калории е тешко доволно за базалниот метаболизам. Не е погодна за сите лица, особено заболените.

На организмот му треба нутритивно вредна храна секој ден со слична калориска вредност, а во оваа диета храната и калориите се даваат за три дена на секои по 1.000 и четири за 1.500 калории секоја од нив. Нутриционистите веруваат дека ова е погрешен начин ако целта е да се активира метаболизмот и да се забрза губењето на тежината. Тие исто така негодуваат на фактот дека не се користат цели групи на храна, како месо, јајца, житарки, млечни производи.

Јаглехидратите се само од овошје, и нема сложени јаглехидрати. Креаторите на диетата, кои инаку се нутриционисти, ја тестираа диетата само на физички многу активни субјекти.

Тие трошат многу калории за спорт, па затоа тешко може да се примени за оние кои не се активни. Исто така, многу нутриционисти веруваат дека губењето на три килограми во текот на седум дена е сè уште пребрзо и нездраво.